ساخت فایل زیپ و RaR در اندروید در کوتاه‌ترین زمان

create zip android 64d8ea09c50aed6838dee100

۲. اکنون گزینه‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود که یکی از آن‌ها (با توجه به نوع گوشی شما) Compress یا Create Zip Archive است و باید روی آن ضربه بزنید.

۳. در این گام، نام فایل زیپ را باید وارد کنید.

کار تمام است و فایل زیپ با نامی که برای آن تعیین کرده‌اید در مسیر موردنظر روی حافظه‌ی ذخیره‌سازی گوشی ساخته خواهد شد.

آموزش استخراج فایل های RAR و ZIP در اندروید

برای استخراج یا فشرده‌سازی فایل‌ها با فرمت RAR و Zip روی گوشی اندروید، می‌توان از برنامه‌های مختلفی که برای همین‌کار طراحی شده‌اند استفاده کرد.

در این مقاله چند برنامه رایگان برای استخراج فایل‌های RAR و ZIP در اندروید را معرفی می‌کنیم و نحوه‌ی استفاده از این اپلیکیشن‌ها را نیز آموزش می‌دهیم.

برنامه RAR

RAR یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کار با فایل‌های فشرده‌ی RAR در اندروید است. این ابزار امکان استخراج فایل‌هایی را که با فرمت Rar، Zip و ۷z فشرده شده‌اند، دارد. اپلیکیشن مذکور همچنین ویژگی‌های مختلفی مثل ایجاد فایل‌های فشرده، تقسیم فایل‌های بزرگ به چند فایل کوچک‌تر و قراردادن گذرواژه روی فایل‌ها را دراختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه آموزش کار با این اپلیکیشن را مرور می‌کنیم.

۱. پس‌ از دانلود و نصب RAR آن را باز کنید. صفحه‌ی اصلی این اپلیکیشن شبیه برنامه‌های مدیریت فایل است و فهرستی از پوشه‌ها و فایل‌های موجود در حافظه‌ ذخیره‌سازی گوشی شما را نشان می‌دهد.

۲. اکنون فایل فشرده‌ی Rar یا Zip موردنظرتان را انتخاب کنید. اگر فایل موردنظر با رمزعبور محافظت شود، در این مرحله باید گذرواژه‌ی موردنظر را وارد کنید و در غیر این‌ صورت محتویات آن نمایش داده خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.