ساخت بازی The Witcher 4 در سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود

ساخت بازی The Witcher 4 در سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود

مدیرعامل استودیو سی‌دی پراجکت اعلام کرد که توسعه بازی بعدی ویچر (The Witcher) که با نام رمز Polaris شناخته می‌شود، امسال آغاز خواهد شد.

<!–

–>

Polaris بازی بعدی سری The Witcher است که یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی محسوب می‌شود. «آدام بادوسکی»، مدیرعامل مشترک CD Projekt در در مصاحبه‌ای به رویترز گفت که تا شش ماه آینده یک تیم حدودا ۴۰۰ نفری روی این بازی کار خواهند کرد. او در همین مصاحبه گفته بود که انتظار می‌رود امسال حدود ۸۰ نفر روی دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ کار کنند.


مطلب پیشنهادی:۶ ویژگی خاص بدن گرالتنه تنها یک ویچر، بلکه یک سوپرویچر!
۶ ویژگی خاص بدن گرالت۶ ویژگی خاص بدن گرالت

طرفداران سری بازی‌های ویچر انتظار دارند که بازی بعدی این سری تغییرات و ویژگی‌های خارق‌العاده زیادی را به همراه داشته باشد. آخرین عنوان از این سری، یعنی The Witcher 3: Wild Hunt سال ۲۰۱۵ منتشر شد و همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ است.

ساخت بازی The Witcher 4 در سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود - ویجیاتوساخت بازی The Witcher 4 در سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود - ویجیاتو

تاکنون گزارش‌های غیررسمی زیادی درباره داستان The Witcher: Polaris منتشر شده است و بسیاری از آن‌ها اعتقاد دارند که گرالت شخصیت اصلی بازی نخواهد بود. «داگ کاکل» (Doug Cockle)، صداپیشه گرالت در فرانچایز ویچر اخیرا در مصاحبه‌ای گفته بود استودیو سی دی پراجکت رد برای بازی بعدی هنوز با او تماس نگرفته است تا شاید داستان از گرالت فاصله گرفته و روی سیری تمرکز کند.


مطلب پیشنهادی:کتاب‌های ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟ماجراجویی پا به پای گرالت
کتاب‌های ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟کتاب‌های ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟


مورد انتظارترین بازی های اندروید ۲۰۲۴

استودیو ۳۴۳ اینداستریز چند پروژه جدید در دست ساخت دارد - ویجیاتواستودیو ۳۴۳ اینداستریز چند پروژه جدید در دست ساخت دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.