ساخت بازی Elden Ring 2 فعلا در برنامه‌های فرام سافتور جا ندارد

ساخت بازی Elden Ring 2 فعلا در برنامه‌های فرام سافتور جا ندارد

روز گذشته به صورت رسمی از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای بازی الدن رینگ رونمایی شد، اما فعلا خبری از بسته الحاقی دوم یا Elden Ring 2 نیست. 

<!–

–>

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) اعلام کرده که استودیو فرام سافتور (From Software) در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت بسته الحاقی دیگری یا بازی Elden Ring 2 را ندارد. میازاکی در مصاحبه خود با IGN توضیح داد که نمی‌خواهد Shadow of the Erdtree پایان الدن رینگ باشد، اما فعلا در فکر دنباله و بسته‌های الحاقی بیشتر نیستند. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lords of the Fallenاگر دارک سولز ۴ ساخته می‌شد
بررسی بازی Lords of the Fallenبررسی بازی Lords of the Fallen

هیدتاکا میازاکی در ادامه مصاحبه خود اشاره کرد که الدن رینگ در واقع در شرایط مشابهی با Dark Souls 3 قرار دارد و استودیو نمی‌خواهد پتانسیل آینده آن‌ها را از بین ببرد. با وجود اینکه فرام سافتور در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت بازی Elden Ring 2 ندارد، اما در آینده شاید ایده‌های جدیدی برای آن‌ پیدا شود. 

بازی Elden Ring 2 بازی Elden Ring 2

احتمال و پتانسیل ساخت یک دنباله برای Elden Ring بسیار زیاد است، چون که با بزرگ‌ترین بازی تاریخ استودیو فرام سافتور طرف هستیم. Elden Ring در زمان عرضه نمرات بسیار خوبی دریافت کرد و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته می‌شود. از طرف دیگر فروش این عنوان نیز بسیار خوب بوده و تنها در یک سال توانسته بود بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. 

اکسپنشن Shadow of the Erdtree در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ برای تمام پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد و ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهداشتباهات بزرگی که بسیاری از ما مجبور به تجربه آن شدیم!
۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهد۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام می‌دهد


لتس پلی بازی Skull and Bones | دسته گل جدید یوبیسافت!

ساخت بازی Elden Ring 2 فعلا در برنامه‌های فرام سافتور جا ندارد - ویجیاتوساخت بازی Elden Ring 2 فعلا در برنامه‌های فرام سافتور جا ندارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.