ساخت بازی Black Panther تایید شد

الکترونیک آرتز (Electronic Arts) یک استودیو جدید به نام Cliffhanger Games را با هدف ساخت بازی‌های AAA تاسیس کرده است. استودیویی که توسط کریس استفنز (Kevin Stephens) رهبری می‌شود. حال EA اعلام کرده که این استودیو در حال ساخت بازی Black Panther است. در ادامه این خبر با تکنولایف همراه باشید.

سال قبل در چنین روزهایی بود که شایعه ساخت عنوان تک‌نفره Black Panther منتشر شد که گفته می‌شد قرار است اثری جهان‌باز (Open World) باشد. حالا تمام آن خبرها رسما تایید شدند.

شرکت EA اعلام کرد که بازی Black Panther در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد؛ اثری داستان‌محور، تک‌نفره و سوم شخص در سبک اکشن-ماجراجویی. وظیفه ساخت این بازی بر عهده استودیو Cliffhanger Games بوده که به تازگی در سیاتل کار خود را آغاز کرده است. رهبر این تیم کریس استفنز است که پیش‌تر سابقه کار در Monolith Productions را در کارنامه دارد. بد نیست اشاره کنیم که او روی پروژه‌های مهمی نظیر Middle-earth: Shadow of Mordor و Middle-earth: Shadow of War کار کرده است.

کارکنان دیگر استودیو کلیف‌هنگر گیمز نیز سابقه کار روی فرنچایز‌های مهمی از قبیل Halo، God of War، Call of Duty را در کارنامه دارند.

استودیو سازنده گفته که این بازی قرار است گیمرها را به دنیایی بزرگ و تعاملی ببرد. طبق گفته آن‌ها گیمرها می‌توانند در این بازی نقش‌آفرینی در قالب پلنگ سیاه را تجربه کرده و از واکاندا (Wakanda) محافظت کنند. استفنز در این رابطه می‌گوید:

ما خودمان را موظف می‌دانیم که تجربه‌ای کامل و قابل‌قبول از Black Panther به طرفداران ارائه داده و به آن‌ها کنترل و انتخاب بیشتری برای پیش‌برد داستان بدهیم؛ چیزی که آن‌ها هیچگاه در یک بازی داستان‌محور تجربه نکرده باشند. واکاندا یک محیط غنی، ابرقهرمانی و جهان‌باز بوده و ماموریت ما این است که جهانی فوق‌العاده را برای علاقمندان به Black Panther خلق کنیم. ما می‌خواهیم کاری کنیم که آن‌ها به اندازه خودمان مشتاق گشت‌وگذار در دنیای واکاندا باشند.

ساخت بازی Black Panther تایید شد

استودیو Cliffhanger Games با مارول (Marvel) نیز ارتباط نزدیکی دارد. استفنز در ادامه می‌گوید که هدف تیم سازنده این است که بتوانند واکاندا را از همه جهات، از تکنولوژی و قهرمانان‌اش گرفته تا داستان اورجینال‌شان، با جزئیات و به صورت مبتنی بر واقعیات ذکر شده در آثار مربوطه به خوبی به تصویر بکشند.

بازی Black Panther در مراحل اولیه ساخت خود قرار دارد. استودیو کلیف‌هنگر گیمز تصمیم دارد برای چند مورد از موقعیت‌های شغلی خالی خود دست به استخدام نیروی جدید بزند و گفته شده که قرار است این استودیو در طی سال‌های آینده بزرگ‌تر شود.

بازی Black Panther تنها اثر از دنیای مارول نیست که توسط EA در دست توسعه قرار دارد. Motive Studio، سازنده بازی Dead Space، نیز در حال حاضر روی بازی Iron Man که اثری اکشن-ماجراجویی و تک‌نفره است، کار می‌کند.

جالب این است که بدانید شخصیت پلنگ سیاه در یک بازی داستان‌محور، تک‌نفره و اکشن-ماجراجویی دیگر نیز حضور خواهد داشت. Skydance New Media که رهبری آن را امی هنیگ (Amy Hennig) برعهده دارد، روی اثری کار می‌کند که پلنگ سیاه و کاپیتان آمریکا هر دو در آن حضور خواهند داشت.

این بود خبر ساخت بازی Black Panther. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. نظر شما درباره این بازی چیست؟ چه انتظاراتی از این اثر دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

ads

اپلیکیشن threads اینستاگرام را چطور نصب و استفاده کنیم؟

برنامه تردز اینستاگرام Instagram threads

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.