ساخت بازی کامپیوتری Squid Game توسط نتفلیکس آغاز شده است

طبق جدیدترین گزارش، پلتفرم «نتفلیکس» (Netflix) به طور رسمی اعلام کرد که فرایند ساخت بازی کامپیوتری «بازی مرکب» (Squid Game) آغاز شده است. گفتنی است این بازی بر اساس سریالی به همین نام توسعه می‌یابد.

دو سال پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد پلتفرم Netflix مشغول ساخت یک بازی کامپیوتری بر اساس سریال موفق Squid Game است. ما از آن زمان دیگر هیچ اطلاعات جدیدی پیرامون این پروژه به دست نیاوردیم. اکنون نتفلیکس به طور رسمی تایید کرد که خبر ساخت بازی Squid Game حقیقت دارد.

این پلتفرم البته به صورت محدود به جزئیات بازی Squid Game اشاره کرد. با این حال، ما متوجه شدیم که طرفداران سریال «بازی مرکب» می‌توانند در آینده نزدیک بازی کامپیوتری آن را تجربه کنند. نتفلیکس در بیانیه کوتاه خود پیرامون بازی Squid Game گفت: «این عنوان در دنیای بازی مرکب جریان دارد که شما می‌توانید با سایر بازیکنان در بازی‌های مختلف رقابت کنید».

بازی کامپیوتری Squid Game

تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی Squid Game

گفتنی است که پلتفرم Netflix هنوز تاریخ انتشار، پلتفرم‌های مقصد، نوع گیم پلی و نام استودیو توسعه‌دهنده این پروژه را اعلام نکرده است. نتفلیکس قصد دارد در آینده وارد توسعه بازی‌های AAA در صنعت گیمینگ شود و به نظر می‌رسد عنوان Squid Game اولین پروژه بزرگ آن‌ها در صنعت مذکور باشد.

«بازی مرکب» یک سریال تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی است که در تابستان سال ۲۰۲۱ از شبکه Netflix پخش شد. این سریال توانست موفقیت بین‌المللی به دست آورد و چندین جایزه مختلف را از رسانه‌های هالیوودی دریافت کند. شایان ذکر است که فصل دوم سریال مزبور در دست ساخت قرار دارد.

نظر شما چیست؟ آیا منتظر تجربه بازی Squid Game هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.