ساخت بازی های AA می‌تواند برای استودیوهای بزرگ مفید باشد

ساخت بازی های AA می‌تواند برای استودیوهای بزرگ مفید باشد

Obsidian Entertainment یکی از بهترین توسعه دهندگان جهان است که یکی از مدیران آن باور دارد ساخت بازی های کوچک و AA می‌تواند برای استودیوهای بزرگ مفید باشد. 

<!–

–>

استودیو Cliffhanger Games در حال حاضر روی بازی بلک پنتر کار می‌کند و یکی از اعضای آن به اسم جریس دیانینگانا (Jeryce Dianingana) اعلام کرده که ساخت بازی های AA مثل Hi-Fi Rush توسط استودیوهای بزرگ خیلی خوب است. این موضوع توانسته توجه خیلی‌ها را به خود جلب کند و جاش سایر (Josh Sawyer) نیز به آن واکنش نشان داده است.

جاش سایر اعلام کرد که کار روی بازی‌های کوچک‌تر در میان پروژه‌های بزرگ و AAA، می‌تواند برای استودیوها مفید باشد و باعث افزایش تنوع و انجام کارهای آزمایشی می‌شود. او همچنین اشاره کرد که همه پروژه‌ها نیاز ندارند بزرگ باشند و این استراتژی می‌تواند برای شرایط روحی و ذهنی اعضای تیم نیز مفید باشد. 

بازی AA بازی AA

موضوع فشار کاری بسیار زیاد و کرانچ در چند سال گذشته مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته است و جاش سایر باور دارد که این استراتژی می‌تواند به بهبود شرایط کمک کند. فشار کاری بالا حتی باعث می‌شود که تعدادی از توسعه دهندگان به صورت کامل صنعت ویدئو گیم را ترک کند و این ضرر بسیار بزرگی است. 

استودیو Obsidian Entertainment در حال حاضر روی دو بازی بزرگ The Outer Worlds 2 و Avowed کار می‌کند. با این وجود جاش سایر باور دارد که توسعه دو بازی کوچک‌تر Grounded و Pentiment خیلی به آن‌ها کمک کرده است. 


فورتنایت چطوری تبدیل به بزرگ‌ترین بازی بتل رویال تاریخ شد؟

ساخت بازی های AA می‌تواند برای استودیوهای بزرگ مفید باشد - ویجیاتوساخت بازی های AA می‌تواند برای استودیوهای بزرگ مفید باشد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.