زک اسنایدر نمایه اختصاصی خود را در نتفلیکس دریافت کرد

اولین کارگردان تاریخ نتفلیکس که چنین افتخاری کسب می‌کند!

زک اسنایدر نمایه اختصاصی خود را در نتفلیکس دریافت کرد

این چیز معمولی است که برخی از شخصیت‌های فیلم و سریال‌های محبوب نتفلیکس نمایه اختصاصی خود یا به اصطلاح پروفایل آیکون (profile icon) خودشان را در این سرویس استریم دریافت کنند. با این حال وقتی پروفایل بازیگران فیلم ربل مون (Rebel Moon) به کارگردانی زک اسنایدر در نتفلیکس منتشر شد، طرفداران متوجه یک تغییر و افزوده‌ای غیرمتعارف شدند؛ آیکون پروفایل زک اسنایدر هم در کنار دیگر شخصیت‌ها قرار گرفته بود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های منفی شرقی در هالیوود
نگاهی به شخصیت‌های منفی شرقی در هالیوودنگاهی به شخصیت‌های منفی شرقی در هالیوود

این اولین بار در تاریخ نتفلیکس است که یک کارگردان نمایه اختصاصی دریافت می‌کند. بدین ترتیب صفحه رسمی نتفلیکس در شبکه اجتماعی ایکس (X) با انتشار تصویری از این کارگردان، نوشت: «زک اسنایدر همین الآن‌اش هم نمادین است. بودن در جایگاه اولین کارگردانی که نمایه اختصاصی خود را دریافت می‌کند هم تنها این موضوع (نمادین بودن زک اسنایدر) را بیش از پیش تصدیق می‌کند».

زک اسنایدرزک اسنایدر

زک اسنایدر در طی سال‌های اخیر فعالیت نزدیک و صمیمانه‌ای با کمپانی نتفلیکس داشته و تا به حال فیلم‌های «ارتش مردگان» (Army of the Dead) و «ماه شورشی» (Rebel Moon) را با همکاری این سرویس استریم توسعه داده است.

نسخه کوتاه‌شده با درجه‌سنی نوجوانِ فیلم Rebel Moon اخیرا منتشر شد و گرچه هیچ‌جوره نتوانست رضایت منتقدین را جلب کند اما به یکی از پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس تبدیل شد و بر صدر چارت‌های این سرویس قرار گرفت.


مطلب پیشنهادی:چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟سریالی که اپیزودهای آن هیچ ترتیب خاصی ندارد!
چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟چگونه سریال Kaleidoscope نتفلیکس را تماشا کنیم؟


چرا جی تی ای ۶ باید شبیه GTA IV باشه؟

اولین تیزر از فصل دوم سریال Arcane منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تیزر از فصل دوم سریال Arcane منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.