زک اسنایدر می‌خواهد فیلم لایو اکشن Rick and Morty را بسازد

زک اسنایدر می‌خواهد فیلم لایو اکشن Rick and Morty را بسازد

دن هارمون، یکی از خالقین سریال Rick and Morty، می‌گوید اخیرا با زک اسنایدر، طرفدار پر و پا قرص ریک و مورتی، برای ساخت یک فیلم سینمایی دیدار کرده است.

<!–

–>

به گزارش هالیوود ریپورتر، اسنایدر یک بار هارمون را به استودیو برادران وارنر دعوت کرده تا درباره پتانسیل ساخت یک فیلم ریک و مورتی صحبت کند. اسنایدر که حتی در بازی فورتنایت کاراکتر Mr Meeseeks را انتخاب می‌کند، قبلا گفته بود آماده کارگردانی این اثر است.

دن هارمون درباره دیدار خود با اسنایدر گفت:

اینطور نبود که بگوید «می‌توانم این کار را انجام دهم» یا چیز دیگری. کاملاً مثل یک طرفدار پر و پا قرص بود و گفت «راهی وجود دارد که بتوانم با استفاده از اسنایدر بودنم به شروع ساخت فیلم کمک کنم؟».

بنابراین، فیلم ریک و مورتی به محض اینکه زک اسنایدر از تعطیلات برمی‌گردد، در راه است. زیرا می‌خواهم با اسنایدر کات شروع کنم و بعد می‌خواهم دایرکتور کات از یک اسنایدر کات را بسازم، بنابراین می‌توان یک فیلم ۶ ساعته از ریک و مورتی داشت که ۳ ساعت از آن سیاه و سفید است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینماتثبیت سلطه به سبک قهرمانان افسانه‌ای
۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینما۱۰ مبارزه حماسی بین قهرمانان بزرگ در تاریخ سینما

در فصل ششم قسمت دوم سریال ریک و مورتی به تمسخر The Snyder Cut of Justice League پرداختند اما به نظر نمی‌رسد که فیلمساز آن را به دل گرفته باشد.

هارمون با تایید ملاقات خود با مدیران برادران وارنر درباره یک فیلم احتمالی توضیح داد:

فلسفه من این است که فقط یک ماجراجویی ریک و مورتی داشته باشم و یک سری پول اضافی برای آن خرج کنم و آن را ۹۰ دقیقه بسازم. نه اینکه بخواهیم با تغییر لحن دراماتیک متعارف یا هر چیزی شبیه به این، جایگاه ویژه‌ای را بدست آوریم، بلکه فقط آن را به یک قسمت فوق‌العاده خوب از ریک و مورتی تبدیل کنیم.

Rick and MortyRick and Morty

فصل هفتم Rick and Morty از ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) با دو صداپیشه جدید برای شخصیت‌های اصلی آغاز می‌شود که هنوز نام آن‌ها فاش نشده است. وقتی در اواخر تیر ماه، از تهیه‌کننده اجرایی سریال در خصوص روند انتخاب صداپیشگان جدید سوال شد، او توضیح داد:

ما به پایان فرآیند بازسازی خود نزدیک می‌شویم. این [روند] عالی خواهد بود. من کاملا تحت تاثیر همه چیز هستم که در حال انجام است؛ از جمله تمام کارهایی که روی فصل هفتم انجام می‌شود.

او با تایید بر این موضوع که هنرمند جدید صدایی نزدیک به رویلند خواهد داشت، ادامه داد که از نظر ظاهری، هیچ تفاوتی بین ریک و مورتی کنونی با فصل‌های قبلی وجود نخواهد داشت و تا فصل دهم هرکسی که کار را برعهده بگیرد، وظیفه‌اش را به پایان می‌رساند. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیستفانتزی‌هایی که برای تمام سنین مناسب نیستند!
۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیست۱۰ فیلم فانتزی افسانه‌ای تاریک که هدفشان کودکان نیست


ویجی‌لاگ پلاس: مشکلات شدید ناتی داگ و انتشار اساسینز کرید میراژ

احتمال ساخت نسخه جدید Guitar Hero وجود دارد - ویجیاتواحتمال ساخت نسخه جدید Guitar Hero وجود دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.