زمان عرضه هدست ویژن پرو توسط یک وب سایت چینی فاش شد

DSC 0911

یک وبسایت چینی زمان رسمی رونمایی از هدست ویژن پرو در آمریکا را فاش کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در زمان معرفی اولیه هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو در ژوئن سال ۲۰۲۳ از عرضه این محصول در اوایل سال ۲۰۲۴ خبر داده بود. طبق گزارش‌های تایید نشده اخیر احتمالاً زمان دقیق عرضه این هدست مشخص شده است.

یک وب سایت چینی به نام Wall Street Insights اطلاعاتی را در مورد زمان عرضه این محصول در ایالات متحده منتشر کرده است. طبق ادعای این وب سایت ویژن پرو قرار است در تاریخ ۲۷ ژانویه رونمایی شود. البته ممکن است این تاریخ به زمان عرضه در منطقه چین مربوط بوده و در آمریکا این رویداد در تاریخ ۲۶ ژانویه رخ دهد. با توجه به اینکه تاریخ ۲۷ ژانویه روز شنبه بوده و اپل به ندرت عرضه محصولات خود را در روز شنبه انجام می‌دهد معرفی این محصول در تاریخ ۲۶ ژانویه یعنی روز جمعه محتمل‌تر خواهد بود.

اپل تا کنون تنها زمان اوایل سال ۲۰۲۴ را برای عرضه این هدست اعلام کرده و هیچ چهارچوب زمانی خاص دیگری نیز برای فروش این هدست از طرف اپل اعلام نشده است. مینگ چیکو تحلیلگر محصولات اپل نیز در مورد تاریخ عرضه این هدست به اواخر ژانویه یا اوایل فوریه اشاره کرده است. مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ نیز پیش از این از تصمیم اپل برای عرضه این دستگاه در ماه فوریه به صورت قاطعانه خبر داده بود. عرضه ویژن پرو می‌تواند بازار هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی را از حالت رکود فعلی خارج کند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.