زمان رونمایی گلکسی S24 لو رفت [+ قیمت و جزئیات]

چند روز قبل اطلاعاتی درباره زمان رونمایی گلکسی S24 منتشر شد که از معرفی سری گلکسی S24 در ژانویه ۲۰۲۴ خبر می‌داد. اما امروز، جزئیات بیشتری از تاریخ رونمایی این موبایل‌ها منتشر شده است.

علاوه‌بر تاریخ رونمایی گلکسی S24 ، تاریخ‌های پیش‌خرید، تاریخ‌ ارسال و دیگر جزئیات این گوشی‌های پرچمدار نیز فاش شده است.

سامسونگ معمولا سری جدید گلکسی S را در ماه فوریه (بهمن) معرفی می‌کرد؛ بنابراین، تغییر تاریخ رونمایی گلکسی S24 یک سنت‌شکنی به شمار می‌رود. این رویداد در شهر سن خوزه برگزار می‌شود و یکی از دلایل آن احتمالا بازی با اپل و رقابت با غول آمریکایی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان رونمایی گلکسی S24 ، پیش‌سفارش و دسترسی برای خرید

بر اساس گزارش سایت The Elec، تاریخ رونمایی گلکسی S24 در روز ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲) در سن‌خوزه، کالیفرنیا، ایالات متحده خواهد بود. شرکت سامسونگ معمولا رویداد معرفی Galaxy Unpacked را در نیویورک برگزار می‌کند، اما رویداد Galaxy Unpacked برای Galaxy S24 در سال ۲۰۲۴ می‌تواند در حیاط خلوت اپل برگزار شود. بر اساس همین گزارش، مشتریان می‌توانند گلکسی S24، گلکسی S24 Plus و گلکسی S24 اولترا را در تاریخ ۱۸ ژانویه (و به دلیل اختلاف زمانی ۱۹ ژانویه در کره جنوبی) (۲۷ دی ۱۴۰۲) پیش‌خرید کنند و دستگاه‌های خریداری شده از ۲۶ تا ۳۰ ژانویه به دست مشتریان می‌رسند. سایر علاقه‌مندان نیز می‌توانند Galaxy S24 را از ۳۰ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۰ بهمن ۱۴۰۲) خریداری کنند.

زمان رونمایی گلکسی S24

زمان رونمایی گلکسی S24

قیمت سری گلکسی اس ۲۴ هنوز مشخص نشده است؛ با این‌حال انتظار می‌رود قیمت‌ها شبیه به سری گلکسی S23 باشند. این یعنی قیمت Galaxy S24 از ۹۰۰ دلار شروع می‌شود و قیمت گلکسی S24 Plus و گلکسی S24 اولترا به ترتیب ۱۰۰۰ دلار و ۱۲۰۰ دلار خواهد بود.

در خبری که پیش‌تر منتشر شد مشخص شد که گلکسی S24 اولین گوشی مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ خواهد بود و ویژگی‌های هوش مصنوعی توسعه‌یافته توسط این شرکت بر روی این گوشی دیده می‌شود. همچنین ممکن است سامسونگ نام بیکسبی را به Galaxy AI تغییر دهد. این شرکت قبلا از هوش مصنوعی بیکسبی رونمایی کرده که در واقع مترجم همزمان در حین تماس تلفنی است.

سامسونگ در ابتدا سان‌فرانسیسکو (ایالات متحده) و سئول (کره جنوبی) را به عنوان مکان‌های برگزاری رویداد معرفی گلکسی S24 در نظر گرفت، اما در نهایت به دلیل همکاری نزدیک با گوگل و به منظور رقابت با اپل تصمیم گرفت این رویداد را در سن‌خوزه برگزار کند. سامسونگ برای بهبود درآمد خود در سه ماه اول سال جاری، احتمالا گلکسی S24 را دو هفته زودتر از گلکسی S23 معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت برای عرضه گوشی‌های سری گلکسی اس و سری Z یک جدول زمانی مشخص تعیین کرده و در سه ماه اول و سوم هر سال که فروش محصولات به اوج خود می‌رسد گوشی‌های خود را عرضه می‌کند. رابط کاربری این گوشی One UI 16 مبتنی بر اندروید ۱۴ است.

با توجه به اخبار و جزئیاتی که پیش‌تر از این گوشی فاش شد کاربران زیادی بی‌‌صبرانه منتظر سری گلکسی S24 هستند. نظر شما در مورد گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ چیست؟ نظرات خود رادر بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.