رینگ مستر به جای پاپت مستر؛ معرفی هیرو ۲۰۲۴ دوتا۲

رینگ مستر به جای پاپت مستر؛ معرفی هیرو ۲۰۲۴ دوتا۲

دنیای دوتا ۲ قرار است میزبان سیرک‌گردان یا رینگ مستر باشد که برای تمام هیروهای بازی خط و نشان کشیده.

<!–

–>

حین برگزاری آخرین روز از حساس‌ترین رقابت دوتا۲ یعنی دوازدهمین دوره از The International شاهد رونمایی از هیرویی برای سال ۲۰۲۴ بودیم. ۱۲۵امین هیرو دوتا۲ پیش از این با بررسی دیالوگ‌های و تغییرات به‌روزرسانی جدید بازی کشف و مورد بررسی قرار گرفته بود. حال رینگ مستری که تا پیش از به عنوان پاپت مستر شناخته شده بود، قرار است امنیت تمام هیروها را برهم بزند و با شعار «No hero is safe» معرفی شده.

البته پوستر معرفی با ذکر این شعار، تصویر هیروهایی را قرار داده که همگی در سطح معمولی و پایین هرم قدرت مخلوقات دوتا۲ قرار دارند. در طی دیالوگ‌ها هم به همین عبارت «معمولی» اشاره شده که نتیجه آن آیتم‌های احتمالی در اختیار قرار گرفتن قابلیت یا خود هیروهای دشمن خواهد بود. اگر به یک سال پیش بازگردیم، فارغ از دیالوگ‌ها، در نمایش آرکاناهای هیروی روبیک «به عنوان تسخیر کننده قابلیت‌های سطح نهایی یا اولتی‌های حریف» یک گزینه خاموش اما جدید برای نمایش اسپل‌های این هیرو اضافه شده بود که می‌توان حدس زد به قابلیت این هیروی جدید اختصاص داشته باشد.

رینگ مستر به جای پاپت مستر؛ معرفی هیرو ۲۰۲۴ دوتا۲ - ویجیاتورینگ مستر به جای پاپت مستر؛ معرفی هیرو ۲۰۲۴ دوتا۲ - ویجیاتو

دسته‌بندی و جایگاه رینگ مستر در تیم‌ها

به واسطه مکالمات استخراج شده می‌توان حدس زد که این هیرو جدید به واسطه اسپل‌ها یا جادوهای مشخص در دسته اینتلجنس یا یونیورسال قرار بگیرد. در عمل یا می‌توان عملکردی همچون آرنا از هیرو مارس و کاربردهای مشابهی از وینتر وایور و گریم‌استورک را شاهد بود که باعث کنترل حریف می‌شود و یا همچون پاج عملکردی برای کشیدن هیرو یا آیتم‌های آن به سمت خود به واسطه تله‌گذاری را داشته باشد. همچنین برخی به احتمال شباهت داشتن رینگ مستر به هیروی چاکو در لیگ اف لجند پرداخته‌اند.

گفتنی است که خود عبارت رینگ مستر را به عنوان مجری یا گرداننده‌های سیرک می‌شناسند. اما به عنوان یک هیرو در مسابقات حرفه‌ای از همین الان می‌توان حدس زد که به خاطر کاهش تاثیرگذاری اسپل‌ها در پچ‌های اخیر، استفاده از این هیرو در نقش کری خیلی بعید باشد. در مورد سایر نقش‌ها هم نمی‌توان انتظار همه فن حریف بودن و یا میدلینر بودن از آن داشت و در مورد سایر لاین‌ها هم نمی‌توان خیلی زود قضاوت کرد، اما احتمال تانک بودن آن هم پایین به نظر می‌رسد و بنابراین نقش ساپرت در دو پوزیشن چهار و پنج نزدیک‌ترین حدس درباره عملکرد هیرو جدید در رینگ یا زمین مسابقات دوتا۲ خواهد بود.

رینگ مستر به جای پاپت مستر؛ معرفی هیرو ۲۰۲۴ دوتا۲ - ویجیاتورینگ مستر به جای پاپت مستر؛ معرفی هیرو ۲۰۲۴ دوتا۲ - ویجیاتو

زمان احتمالی معرفی رینگ مستر

باتوجه به معرفی موراتا که سال گذشته در دوره یازدهم TI معرفی شده و سپس در ماه‌ میلادی مارس به بازی اضافه شد، در بهترین حالت ممکن اسفند ماه را برای این هیرو حدس می‌زنیم و به عنوان بدترین حالت اردیبهشت ۱۴۰۳ انتظار داریم که امکان استفاده از رینگ مستر محیا شود.

قهرمانی TI 12 به روس‌ها رسید

دوازدهمین دوره از اینترنشنال درحالی برگزار شد که هیچ کدام از پلیرهای افسانه‌ای این مسابقات امتیاز کافی برای حضور در دوره ۱۲ را کسب نکرده بودند و به این ترتیب TI  ۱۲ را می‌توان اولین دوره از نسل جدید دوتا پلیرها دانست. بعد از حواشی که به خاطر کاهش جوایز یا پرایز پول نسبت به دوره‌های گذشته پیش آمد، این احتمال وارد شد که استقبال کمتری وجود داشته باشد. اما در نهایت والو با زیرکی برگزاری این دوره را طی دو دوره انجام داد که نخستین بخش به نام Road to International در استادیوم کوچکتری با هزینه پایین‌تر انجام شد و سپس مرحله حذفی بین ۱۶ تیم (حذف ۴ تیم در مرحله ابتدایی و گروهی) در ورزشگاه کلایمت آرنا شهر سیاتل برگزار شد و به این ترتیب هواداران بیشتری شاهد برگزاری این رویداد بودند.

از بین این ۱۶ تیم ال‌جی‌دی که حالا دیگر بدون حمایت پی‌.اس‌.جی فعالیت می‌کند بار دیگر توانست خود را به مراحل نهایی برساند؛ ولی تیم اسپریت با بازیکنان روسیه بعد از حذف لیکویید آمادگی خود را برای حضور در فینالی نشان داد که سمت دیگر آن گایمین گلادیاتورهایی بودند؛ تیمی جوان و با انگیزه که تمام مسیر خود را از براکت پایین تا فینال طی کرد. در نهایت تجربه یکبار قهرمانی اسپریت در سال ۲۰۲۱ به کمک آنها آمد تا به سادگی بر گلادیاتورها چیره شوند و نام این تیم را به عنوان دومین تیمی که موفق به کسب دو قهرمانی از The International شده، قرار دهند.

قهرمانی تیم اسپریت در دوازدهمین دوره از مسابقات اینترنتشنال دوتا۲قهرمانی تیم اسپریت در دوازدهمین دوره از مسابقات اینترنتشنال دوتا۲

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.