ریمیک Max Payne و پروژه مولتی‌پلیر Control وارد مرحله تولید شده‌اند

اکنون که بازی «الن ویک ۲» (Alan Wake 2) به بازار عرضه شده و نقدهای بسیار مثبتی هم دریافت کرده، استودیو «رمدی» (Remedy) اعلام می‌کند ریمیک Max Payne و بخش مولتی‌پلیر Control وارد مرحله تولید شده‌اند. برای مطالعه ادامه خبر پیرامون پروژه‌های دیگر Remedy همراه ما باشید.

استودیو Remedy در جلسه اخیر خود با سهامداران اعلام کرد بازسازی Max Payne 1 & 2 آماده است تا وارد فرایند تولید شود. ریمیک Max Payne اوایل سال ۲۰۲۳ در مرحله اثبات مفهوم قرار داشت اما در حال حاضر آماده است که وارد فاز تولید شود. استودیو Remedy اکنون مقیاس و فرم پروژه را مشخص کرده و یک تیم کاملاً سازماندهی شده به کار روی پروژه ادامه می‌دهد. استودیو مذکور اکنون اطلاعات بیشتری از این ریمیک در اختیار کاربران قرار نداد و به نظر می‌رسد که طرفداران باید چند سال دیگر برای تجربه آن صبر کنند.

وضعیت تولید ریمیک Max Payne و پروژه Condor از زبان مدیر عامل استودیو Remedy

«ترو ویرتالا» (Tero Virtala)، مدیر عامل استودیو «رمدی» در جریان جلسه کنفرانس مالی پیرامون وضعیت توسعه ریمیک Max Payne و پروژه Condor (اسپین-آف Control) گفت:

ریمیک Max Payne 1 & 2 اکنون آماده برای ورود به فرایند تولید است. ما سرانجام متوجه شدیم که مقیاس و فرم کلی بازی باید چگونه باشد و حالا یک تیم بسیار منظم و سازمان‌یافته را در اختیار داریم که روی آن کار می‌کند.

Condor در قالب یک بازی چندنفره کواپ محور، توسعه‌ آن از مرحله اثبات مفهوم به مرحله آمادگی تولید پیشرفت کرده است. ما دستاوردهای ارزشمندی در مورد توسعه بازی‌های مبتنی بر سرویس به دست آورده‌ایم و اکنون در وضعیت بهتری برای ایجاد بازی‌هایی هستیم که بازیکنان بتوانند سال‌ها با آن تعامل داشته باشند.

تولید ریمیک Max Payne

«ویرتالا» همچنین افزود بازی Control 2 یک پروژه جاه‌طلبانه است اما هنوز در فاز اثبات مفهوم قرار دارد و Condor، اسپین‌-آف مولتی‌پلیر بازی Control به‌تازگی وارد مرحله تولید نیز شده است. انتظار می‌رود بازی آنلاین لایو سرویس Vanguard هم در اواخر سال ۲۰۲۳ از فاز اثبات مفهوم خارج شود. پروژه Vanguard با همکاری ناشر «تنسنت» (Tencent) توسعه می‌یابد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد «سم لیک» (Sam Lake) علاقه دارد روزی یک بازی ترسناک-فانتزی با فضای گوتیک تولید کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.