ریمیک فیلم‌های American Psycho و Dead Zone ساخته می‌شود

ریمیک فیلم‌های American Psycho و Dead Zone ساخته می‌شود

کمپانی لاینزگیت قصد دارد فیلم اقتباسی جدیدی از کتاب American Psycho (نوشته برت ایستون الیس) و The Dead Zone (نوشته استفن کینگ) بسازد. 

<!–

–>

بنابر گزارش InSneider، لاینزگیت روی فیلم جدیدی از مجموعه Psycho کار می‌کند که داستان فیلم American Psycho که در سال ۲۰۰۰ توسط مری هارون کارگردانی شده بود را دنبال می‌کند. استودیو در حال حاضر به دنبال نویسنده‌ای است که داستان را برای زمان مدرن اقتباس کند و برداشت خودش از شخصیت اصلی کتاب را داشته باشد. 


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشنداز دیدن این آثار حیران شده‌اید؟ بدانید تنها نیستید!
بهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشندبهترین فیلم های گیج کننده ای که ذهن شما را به چالش می کشند

روی لی (Roy Lee) هم به عنوان تهیه کننده روی فیلم جدیدی از The Dead Zone کار می‌کند. این کتاب داستان شخصیت به نام جانی اسمیت را دنبال می‌کند، معلمی که از کما بیدار می‌شود و می‌تواند گذشته یا آینده افراد را با لمس کردن آن‌ها ببیند. روی لی در حال حاضر به دنبال نویسنده و کارگردانی برای کار روی این پروژه است. 

فیلم American Psychoفیلم American Psycho

دیوید کراننبرگ در سال ۱۹۸۳ یک فیلم با اقتباس از این کتاب استفن کینگ ساخت که کریستوفر واکن بازیگر نقش اصلی آن بود. یک سریال نیز از این داستان ساخته شده که پخش آن از سال ۲۰۰۲ آغاز شد و شش فصل طول کشید. همچنین باید اشاره کنیم که لاینزگیت روی یک فیلم از ناروتو به کارگردانی دستین دنیل کرتون نیز کار می‌کند. 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دو پروژه در اختیار ما قرار ندارد و تا چند سال دیگر نباید منتظر اکران این فیلم‌ها باشیم. 


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیسفر به سوی ناشناخته‌ها
بهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودیبهترین فیلم های ماجراجویی جذاب هالیوودی


داستان کامل پاپی پلی تایم ۳

ریمیک فیلم‌های American Psycho و Dead Zone ساخته می‌شود - ویجیاتوریمیک فیلم‌های American Psycho و Dead Zone ساخته می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.