ریمستر سه‌گانه GTA روی پلتفرم نتفلیکس می‌آید

شرکت «راکستار گیمز» (Rockstar Games) اعلام کرد ریمستر سه‌گانه GTA (همان GTA Trilogy – The Definitive Edition) در ماه آینده برای بخش گیمینگ پلتفرم «نتفلیکس» (Netflix) عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد ریمستر سه‌گانه GTA بزرگ‌ترین محصول گیمینگ نتفلیکس در کریسمس پیش‌رو باشد.

پکیج GTA Trilogy: The Definitive Edition شامل نسخه‌های ریمستر GTA III، GTA Vice City و GTA San Andreas می‌شود. بازیکنان می‌توانند هم‌اکنون این پکیج را برای سیستم‌عامل «آی‌او‌اس» (IOS) و «اندروید» (Android) پیش‌خرید نمایند. گفتنی است ریمستر سه‌گانه GTA به‌زودی روی اپلیکیشن موبایل نتفلیکس قابل دسترس می‌شود و مشترکین آن می‌توانند این محصول را از فروشگاه «اپ استور» (App Store) و «گوگل پلی» (Google Play) دریافت کنند.

به نظر می‌رسد پلتفرم Netflix قصد دارد بخش خدمات گیمینگ خود را به طرز قابل‌توجهی گسترش دهد. این پلتفرم قبلاً میزبان عناوینی چون Before Your Eyes، Kentucky Route Zero، Dead Cells، Spiritfarter و Immortality بوده است. نتفلیکس همچنین می‌خواهد سال آینده بازی تحسین‌برانگیز Hades را نیز به کتابخانه خود اضافه کند. پلتفرم Netflix قطعاً بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های کامپیوتری را در اختیار ندارد؛ اما نکته جالب اینجاست بسیاری از بازی‌ها به صورت انحصاری روی تلفن همراه از طریق اشتراک نتفلیکس ارائه می‌شوند.

ریمستر سه‌گانه GTA روی نتفلیکس

تاریخ انتشار ریمستر سه‌گانه GTA روی پلتفرم Netflix

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که بازی‌های نتفلیکس توسط بخش قابل توجهی از کاربران آن انجام نمی‌شود و این پلتفرم هرگز اطلاعاتی میزان استقبال و محبوبیت عناوین گیمینگ خود منتشر نکرده است. اما نتفلیکس با ارائه بزرگ‌های برجسته و نام‌دار صنعت گیمینگ توانسته طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان را به خود جلب کند و همچنین به موفقیت مالی نیز برسد.

ریمستر سه‌گانه GTA بی‌شک یکی از تحسین‌برانگیز فرانچایزهای تاریخ گیم محسوب می‌شود و می‌تواند دستاورد عالی برای نتفلیکس نیز تلقی گردد. در پایان، پکیج Grand Theft Auto: The Trilogy — The Definitive Edition در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) برای مشترکین پلتفرم Netflix قابل دریافت خواهد بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.