ریمستر سه‌گانه کلاسیک GTA تاکنون ۱۸ میلیون مرتبه دانلود شده است

ریمستر سه‌گانه کلاسیک GTA از تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) راهی سرویس اشتراکی «نتفلیکس» (Netflix) شد و از این طریق در دسترس گوشی‌های همراه قرار گرفت. اکنون در گزارش جدیدی منتشر شده است که ریمستر سه‌گانه Grand Theft Auto به آمار ۱۸ میلیون دانلود در پلتفرم «نتفلیکس» رسیده است.

به نقل از رسانه Insider Gaming، نسخه گوشی همراه بازی Grand Theft Auto – The Definitive Edition با واکنش‌های خوبی از سوی کاربران Netflix مواجه شد و بسیاری از تغییرات اعمال شده در آن نسبت به نسخه ۲۰۲۱ رضایت کافی داشتند. گفتنی است ریمستر سه‌گانه کلاسیک GTA شامل سه بازی تحسین‌برانگیز GTA III، GTA Vice City و GTA San Andreas می‌شود.

استقبال کاربران از دانلود ریمستر سه‌گانه کلاسیک GTA

اما بر اساس گزارش منتشر شده، بیشترین دانلودهای مربوط از سرویس Netflix مربوط به نسخه «سن آندریاس» (San Andreas) می‌شود. شایان ذکر است بازی San Andreas تاکنون ۱۱.۶ میلیون مرتبه روی هر دو سیستم عامل «اندروید» (Android) و «آی‌او‌اس» (IOS) دانلود شده است.

همچنین این داده‌ها که توسط Appmagic به دست آمده است، نشان می‌دهد که بازی GTA: San Andreas در حال حاضر بیشترین میزان دانلود را در طول تاریخ سرویس نتفلیکس گیمز دارد. بازی Vice City در جایگاه دهم این فهرست قرار گرفته است.

دانلود ریمستر سه‌گانه GTA

بازی‌های نتفلیکس نیاز به توجه و تقویت دارند؛ اکثر عناوین موبایل آن‌ها با استقبال قابل‌توجهی از سوی کاربران مواجه نشدند. البته از زمان انتشار ریمستر سه‌گانه GTA در پلتفرم مذکور، چنین اطمینان را ایجاد می‌کند که این سرویس می‌تواند به یک بازیکن اصلی در صنعت گیمینگ تبدیل شود. با این حال، استاندارد بالایی را برای عناوین آینده نیز تعیین می‌کند.

سری پرطرفدار Grand Theft Auto در حال حاضر شرایط دشواری را طی می‌کند؛ سال گذشته استودیو Rockstar مورد حمله هکرها قرار گرفت و ویدیوهای اولیه از بازی GTA 6 فاش شد. البته هکر این ماجرا در دسامبر ۲۰۲۳ در دادگاه مجرم و در تیمارستان محکوم شد.

از سوی دیگر،«فلوریدا جوکر» اخیراً Rockstar Games را تهدید کرده است که قصد دارد به آن هکر بپیوندد؛ اما در این زمان، «فلوریدا» به طور ناگهانی عقیده خود را تغییر داده و به جای آن ابراز علاقه کرده‌ است که به GTA 6 بپیوندد. نظر شما چیست؟ آیا ریمستر سه‌گانه GTA را برای موبایل دانلود کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.