ریمستر بازی Lollipop Chainsaw به‌زودی معرفی خواهد شد

«یوشیمی یاسودا» (Yoshimi Yasuda)، موسس استودیو Dragami Games گفته است ریمستر بازی Lollipop Chainsaw به صورت کامل در آینده نزدیک معرفی می‌شود. نسخه بازسازی Lollipop Chainsaw قرار بود در تابستان سال ۲۰۲۴ روانه بازار شود.

موسس و طراح ارشد Dragami Games در پلتفرم «توییتر» به طرفداران خود گفت: «آماده بازگشت ژولیت، شکارچی افسانه‌ای زامبی‌ها باشید». رسانه Gematsu در گزارش خبری خود کمی اطلاعات برای جلوگیری از سوءتفاهم اضافه کرده است و می‌گوید تیم سازنده قصد «معرفی رسمی» ریمستر Lollipop Chainsaw را دارد و نه «انتشار مستقیم آن».

ریمستر Lollipop Chainsaw

تاریخ عرضه ریمستر بازی Lollipop Chainsaw

گفتنی است ریمستر Lollipop Chainsaw تحتِ عنوانِ Lollipop Chainsaw RePop منتشر خواهد شد. در توسعه این پروژه، سازندگان اصلی یعنی کارگردان هنری استودیو Suda51 و «جیمز گان» (James Gunn) به عنوان نویسنده مشارکت ندارند. در صورت معرفی رسمی بازی مذکور در طی چند روز یا چند هفته آینده، انتظار می‌رود همچنان برای لانچ در تابستان سال ۲۰۲۴ آماده شود.

گزارش‌ها حاکی از این بود که بازی Lollipop Chainsaw Remake احتمالاً در ماه آگوست روانه بازار می‌شود. باید منتظر ماند و دید این اثر نسل هفتمی چگونه به ارتقای گرافیکی در سال ۲۰۲۴ تبدیل خواهد شد. بازی Lollipop Chainsaw در تابستان سال ۲۰۱۲ برای کنسول‌های «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360) و «پلی استیشن ۳» (PlayStation 3) عرضه شد. این بازی به دلیل وجود لحظات کمیک و استایل منحصربه‌فرد آن مورد استقبال قرار گرفت، در حالی که منتقدان از تکراری‌شدن گیم پلی انتقاد کردند.

شایان ذکر است بازی دیگر استودیو Suda51، یعنی «سایه‌های جهنمی» (Shadows of the Damned) نیز ریمستر شده و در سال جاری برای کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم PC منتشر می‌شود.

نظر شما درباره ریمستر بازی قدیمی Lollipop Chainsaw چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.