ریلمی P1 پرو پیش از عرضه در Geekbench مشاهده شد

ریلمی P1 پرو که قرار است از تاریخ ۱۵ آوریل عرضه رسمی خود را آغاز خود، با پرزانده‌ی اسنپدراگون ۶  نسل ۱ در گیک‌بنچ مشاهده شد. به همراه پردازنده Snapdragon 6 Gen 1 در Geekbench عبور کرده است که به طور رسمی توسط Realme به عنوان پردازنده اصلی این گوشی تأیید شده است.شرکت ریلمی اطلاعات مربوط به تراشه به کار برده شده در P1 پرو را تائید کرده اما اطلاعات بیشتری در مورد میزان حافظه RAM در دسترسی نیست. با این حال که در گیک‌بنچ آمده ریلمی P1 پرو از ۸  گیگابایت رم  مجهز است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی ۲۰۲۴

ریلمی P1 پرو

امتیازهای ریلمی P1 پرو در گیک‌بنچ کسب کرده به ترتیب ۹۲۹ و ۲۶۸۰ برای امتیازهای تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بوده که کمی کمتر از امتیازهای اسنپدراگون ۶ نسل ۱ در ریلمی ۱۲ پرو است.

 ریلمی P1 پرو پیش از عرضه در Geekbench مشاهده شد

 ریلمی P1 پرو پیش از عرضه در Geekbench مشاهده شد

Realme  جزئیات فنی ریلمی P1 Pro را مشخص نکرده، با اینحال تائید کرده که این گوشی با صفحه نمایش AMOLED 120Hz منحنی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر، و شارژ ۴۵ W و با امتیاز IP65  عرضه خواهد شد.

در مقابل ریلمی P1  با پردازنده Dimensity 7050، صفحه نمایش  AMOLED 120Hz ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۴۵W عرضه خواهد شد. با این حال، برخلاف P1 Pro، P1  با امتیاز IP54 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.