ریلمی GT Neo 6 SE با اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ معرفی شد‌

شرکت ریلمی امروز از گوشی ریلمی GT Neo 6 SE رونمایی کرد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ مجهز شده و یک انتخاب عالی برای گیمرهای حرفه‌ای است.

ریلمی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Realme GT Neo 6 SE در چین رونمایی کرد. این گوشی که جانشین GT Neo 5 SE سال گذشته محسوب می‌شود، از مشخصات برجسته‌ای مانند نمایشگر ۶۰۰۰ نیتی و پردازنده قدرتمند Snapdragon 7+ Gen 3 کوالکام برخوردار است. در ادامه به شرح کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی GT Neo 6 SE

نقطه قوت Realme GT Neo 6 SE بدون شک صفحه نمایش آن است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش منعطف ۶.۷۸ اینچی اولد است که از مواد شب تاب S1 BOE استفاده می‌کند و به اوج روشنایی ۶۰۰۰ نیت دست می‌یابد.

البته توجه به این نکته مهم است که این مقدار روشنایی برای محتوای HDR و مواقع خاص محاسبه شده وگرنه روشنایی معمولی این گوشی در استفاده‌های روزانه به حداکثر ۱۶۰۰ نیت می‌رسد.

ریلمی GT Neo 6 SE

ریلمی GT Neo 6 SE

این صفحه نمایش دارای رزولوشن ۲۷۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسل است و با وجود فناوری ۸T LTPO از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی به راحتی پشتیبانی می‌کند. نرخ نمونه برداری لمسی آنی ۲۵۰۰ هرتزی نیز برای پاسخ دقیق لمسی در نظر گرفته شده تا گیمرها در حین بازی با مشکلی مواجه نشوند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این نمایشگر می‌توان از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس بالا ۲۱۶۰ هرتز، فناوری محافظت از چشم با هوش مصنوعی، پوشش محافظ کورنینگ گوریلا ویکتوس ۲ و حاشیه‌های باریک ۱.۳۶ میلی‌متری نام برد.

در بخش سخت افزار ریلمی جی تی نئو ۶ SE از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ کوالکام استفاده شده که در ساخت آن از معماری و فرآیند تولید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره گرفته شده است. از آنجایی که عملکرد خام این پردازنده مشابه تراشه رده بالای کوالکام است، ریلمی یک سیستم اتلاف حرارت بزرگ ۱۰۰۱۴ میلی‌متر مربعی را برای مدیریت و کنترل دمای دستگاه به کار گرفته است.

علاوه بر این، این گوشی از یک‌سری ویژگی‌های بازی محور مانند حالت GT 5.0 برای بهبود عملکرد بازی، Geek Performance Panel 2.0 برای نظارت بر عملکرد سیستم و حالت burning برای عملکرد پایدار برخوردار است. همچنین گیمرها از ویژگی‌های اختصاصی مانند بهینه‌سازی حافظه بازی و باند فول فرکانس برای اتصال پایدار بهره‌مند خواهند شد.

انرژی مورد نیاز از طریق یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی تامین می‌شود. با وجود زیاد بودن ظرفیت باتری، ریلمی موفق شده که با استفاده از باتری فوق نازک و فناوری GaN وزن گوشی را پایین و در حد ۱۹۱ گرم نگه دارد. به ادعای شرکت سازنده، باتری این گوشی تنها در ۱۲ دقیقه پنجاه درصد شارژ می‌شود و سلامت کامل آن برای چهار سال تضمین شده است.

Neo 6 SE به دستیار شخصی Xiaobu نیز مجهز شده که یک‌سری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ترجمه آنلاین، تولید محتوا، خلاصه‌سازی متن‌ها و مقالات و خلاصه تماس‌ها را ارائه می‌دهد.

سیستم دوربین هم شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (لنز سونی IMX882) با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (لنز سونی IMX355) و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی (لنز سونی IMX615) می‌شود.

از دیگر مشخصات می‌توان به فرستنده مادون قرمز (IR blaster)، موتور خطی محور X برای بازخورد لمسی، NFC همه جانبه برای پرداخت و اتصال، GPS دو فرکانسه، گواهی IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و رابط کاربری Realme UI 5.0 اشاره کرد.

قیمت ریلمی GT Neo 6 SE

ریلمی GT Neo 6 SE در دو رنگ نقره‌ای و سبز از تاریخ ۱۷ آوریل از طریق تمامی فروشگاه‌ها برای خرید در چین در دسترس خواهد بود. شایان ذکر است که در نسخه نقره‌ای از یک پوشش نانو مخصوص و فناوری AG برای دستیابی به یک بافت منحصر‌به‌فرد تیتانیوم مانند استفاده شده است. نحوه قیمت‌گذاری این دستگاه در بازار چین به شرح زیر خواهد بود:

  • نسخه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۹۹ یوان (معادل ۲۳۵ دلار)
  • نسخه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۸۹۹ یوان (معادل ۲۶۰ دلار)
  • نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۰۹۹ یوان (معادل ۲۹۰ دلار)
  • نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۳۹۹ یوان (معادل ۳۳۰ دلار)

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ریلمی یعنی ریلمی GT Neo 6 SE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.