ریلمی نارزو ۷۰ فایوجی (Realme Narzo 70 5G) به زودی وارد بازار هند خواهد شد

ریلمی نارزو ۷۰ فایوجی با تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک به زودی در هند معرفی می‌شود. این گوشی یک انتخاب مناسب در بخش محصولات اقتصادی خواهد بود.

شرکت ریلمی به زودی و در تاریخ ۲۴ آوریل یک رویداد معرفی را در هند برگزار کرده و در طول آن از گوشی‌های هوشمند جدید خود یعنی ریلمی Narzo 70 5G و Narzo 70x 5G رونمایی خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی نارزو ۷۰ فایوجی

ظاهرا قرار است که ریلمی Narzo 70 با پردازنده دایمنسیتی ۷۰۵۰ مدیاتک وارد بازار هند شود. اگر این مطلب صحیح باشد، نارزو ۷۰ سریع‌ترین و قدرتمندترین گوشی در محدوده قیمتی زیر ۱۵۰۰۰ روپیه خواهد بود. این گوشی دارای یک محفظه بخار بزرگ برای خنک‌سازی، یک صفحه نمایش آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای ارائه تصویر روان و یک ماژول دوربین سه‌گانه دایره‌ای با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با کیفیت خواهد بود.

ریلمی نارزو 70 فایوجی

ریلمی نارزو 70 فایوجی

جزئیات مربوط به ریلمی Narzo 70x 5G نیز احتمالا در نزدیکی زمان معرفی به طور کامل فاش خواهد شد. با این وجود، انتظار می‌رود که این گوشی، با ویژگی‌های خوبی مانند صفحه نمایش آمولد ۱۲۰ هرتزی و قیمتی مقرون‌به‌صرفه، زیر ۱۲۰۰۰ روپیه، به بازار عرضه شود. این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی نیز برخودار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و تاریخ معرفی ریلمی نارزو ۷۰ فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.