ریزر لپ‌تاپ Blade 18 را با Thunderbolt 5 با قیمت ۳۰۹۹.۹۹ دلار معرفی کرد

سرانجام شرکت ریزر نسخه به روز شده لپ‌تاپ Blade 18 خود را معرفی کرده است که پیشرفت‌های قابل توجهی را نسبت به نسل قبلی خود ارائه خواهد کرد. لازم به ذکر است که این مدل وضوح صفحه نمایش ۳۸۴۰×۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می‌کند که نسبت به پیکسل‌های قبلی ۲۵۶۰×۱۶۰۰، ارتقا یافته است. علاوه بر آن اولین لپ‌تاپی خواهد بود که از فناوری Thunderbolt 5 استفاده می‌کند.

مشخصات لپ‌تاپ Blade 18 شرکت ریزر

لپ‌تاپ Blade 18 شرکت ریزر یک صفحه نمایش ۱۸ اینچی با قابلیت نرخ تازه سازی ۲۰۰ هرتز ارائه می‌دهد. دارا بودن این قابلیت‌ها، این لپ‌تاپ جدید را به اولین دستگاهی تبدیل می‌کند که وضوح ۴K با چنین نرخ تازه سازی بالایی را به طور همزمان ارائه خواهد داد. شرکت ریزر ادعا می‌کند، پشتیبانی از Thunderbolt 5 می‌تواند سرعت انتقال داده را تا ۱۲۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش دهد.

علاوه بر آن، در رابطه با مشخصات داخلی لپ‌تاپ Blade 18 جدید می‌توان گفت که این محصول به پردازنده Core i9 14900HX شرکت اینتل و چیپ گرافیکی RTX 4090 کمپانی انویدیا مجهز شده است، همچنین مشخصات حافظه و فضا ذخیره سازی نسخه قبلی خود را حفظ خواهد کرد و تا ۶۴ گیگابایت حافظه DDR5 و یک SSD دو ترابایتی را ارائه می‌دهد.

رایزر لپ‌تاپ Blade 18 را با Thunderbolt 5 با قیمت 3099.99 دلار / 3599.99 یورو معرفی کرد
لپ‌تاپ Blade 18 شرکت ریزر

این لپ‌تاپ بلافاصله با بها تمام شده تقریبی ۳۰۹۹.۹۹ دلار در دسترس است که نشان دهنده تغییر در قیمت اصلی ۳۷۰۰ یورویی آن است. عرضه این لپ‌تاپ به بازار به دنبال معرفی Blade 16 و Blade 14 در رویداد CES 2024 است. هدف لپ‌تاپ Blade 18 ایجاد استانداردهای جدید در بازی و عملکرد خلاقانه خواهد بود. لازم به ذکر است که این محصول قابلیت‌های درجه دسکتاپ را در یک طراحی یکپارچه آلومینیومی براق جای می‌دهد و بر ترکیب عملکرد بالا و قابلیت حمل تأکید دارد.

همچنین باید گفت که لپ‌تاپ Blade 18 به دلیل پشتیبانی از چندین ویژگی که به عنوان اولین‌ها در جهان در بخش لپ‌تاپ‌های بازی شناخته می‌شوند مورد ستایش قرار گرفته است، از جمله ارائه نمایشگر ۱۸ اینچی ۴K 200 هرتزی و گنجاندن Thunderbolt 5 برای گزینه‌های ارتباطی پیشرفته. علاوه بر آن طراحی نازک این محصول که پردازنده قدرتمند Core i9 شرکت اینتل را در خود جای داده، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، همچنین سازگاری آن با گرافیک GeForce RTX 4090 شرکت انویدیا، بازی و برنامه‌های خلاقانه را بهبود می‌بخشد.

این لپ‌تاپ جدید شرکت ریزر علاوه بر سخت افزار با کارایی بالا، دارای سیستم خنک کننده پیشرفته، وب کم ۵ مگاپیکسلی، صدای سه بعدی THX و اتصال Wi-Fi 7 است که عملکرد مطلوب و تجربه کاربری را در تنظیمات مختلف تضمین می‌کند. این محصول همچنین یک گزینه نمایشگر مینی ال ای دی با نرخ تازه سازی بالاتر و حداکثر روشنایی را ارائه می‌دهد که قابلیت‌های نمایشگر آن را بیشتر افزایش می‌دهد. شرکت ریزر بر دوام و کیفیت طراحی سری Blade تأکید می‌کند و آخرین مدل آن همچنان ویژگی‌هایی مانند نمایشگرهای تأییدشده Calman، پشتیبانی از نور پویا و یکپارچه سازی صوتی THX را ارائه می‌کند. علاوه بر این، لپ‌تاپ Blade 18 با Xbox Game Pass Ultimate یک ماهه به بازار عرضه می‌شود که برای گیمرها یک امتیاز جالب محسوب می‌شود.

در نهایت باید گفت که لپ‌تاپ Blade 18 شرکت ریزر حدود ۳۰۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد و برای خرید در وب‌سایت شرکت Razer و در RazerStores در دسترس است.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.