رویداد کراس‌اوور Apex Legends با Final Fantasy 7 Rebirth در راه است

رویداد کراس‌اوور Apex Legends با Final Fantasy 7 Rebirth در راه است

اولین رویداد مهم استودیو ریسپاون برای Apex Legends در سال ۲۰۲۴ از روز ۹ تا ۳۰ ژانویه (۱۹ دی تا ۱۰ بهمن) برگزار می‌شود و با بازی Final Fantasy 7 Rebirth از اسکوئر انیکس کراس‌اوور خواهد داشت.

<!–

–>

با استفاده از سلاح‌های Materia Hop-Ups، Buster Sword R2R5 و موارد دیگر، به جای بتل رویال بدون رتبه‌بندی، Takeover ویژه‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر آن را در زیر بررسی کنید.

یوتیوب


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه از فصل ۱۷ بازی ایپکس لجندز می‌دانیمهمه چیز بهتر شده، همه چیز!
هر آن‌چه از فصل ۱۷ بازی ایپکس لجندز می‌دانیمهر آن‌چه از فصل ۱۷ بازی ایپکس لجندز می‌دانیم

شمشیر The Buster Sword دارای حملات سبک و سنگین، یک dash و بلاک کردن برای کاهش آسیب است. همه این اقدامات باعث می‌شود که نوار Limit Break برای آزاد کردن قدرت Omnislash بر روی حریفان پُر شود.

Apex LegendsApex Legends

Materia Hop-Ups به صورت تصادفی و از طریق Cactuar Ticks ظاهر می‌شود و اثرات منفعلی مانند بازیابی HP از طریق آسیب، تجزیه و تحلیل سلامت دشمن و غیره را ارائه می‌دهد. نکته منفی این است که شما فقط می‌توانید سلاح‌های خاصی را با Materia Hop-Ups تجهیز کنید.

۳۶ لوازم تزئینی برای جمع آوری از طریق بسته‌های رویداد (Event Packs) وجود دارد، از جمله مجموعه‌های استیکر، اسکین‌های نمادین برای Horizon و Newcastle و حتی Buster Sword R5 به عنوان یک لوازم تزئینی Mythic Melee که می‌تواند برای همه شخصیت‌ها مجهز شود.

البته جمع آوری تمام لوازم تزئینی، One-Winged Angel Death Box را جایزه می‌دهد که خود یک آیتم تزئینی جدید است که با آن می‌توانید هر شخصیتی را تجهیز کند. برای جزئیات بیشتر در مورد این رویداد Apex Legends می‌توانید به اینجا سر بزنید.


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا


بررسی بازی آواتار

تریلری ۱۸ دقیقه‌ای از بازی Dragon's Dogma 2 منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتوتریلری ۱۸ دقیقه‌ای از بازی Dragon's Dogma 2 منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.