رویداد جهانی Global Game Jam 2024 با حضور «جادی میرمیرانی» در تهران برگزار شد

رویداد جهانی Global Game Jam 2024 با حضور «جادی میرمیرانی» در تهران برگزار شد

رویداد گیم جم Global Game Jam 2024 آخر هفته گذشته در تهران برگزار شد و توانست با استقبال خوبی مواجه شود.

<!–

–>

اگر با تعریف Game Jam آشنا نیستید، به‌طور کلی آن‌ها رویدادهایی هستند که شرکت‌کنندگان را به چالش می‌کشند تا در زمانی مشخص و با موضوعی مشخص، به‌صورت تیمی یا تکی بازی بسازند. این رویدادها می‌توانند به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شوند. یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین گیم جم‌های دنیا Global Game Jam است که هر سال به‌صورت حضوری در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و داوطلبان زیادی را به خود جذب می‌کند.


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم تارا ـ سه‌گانه‌ای از یک زوجمن این لحظه‌رو تو خواب دیدم!!
نقد فیلم تارا ـ سه‌گانه‌ای از یک زوجنقد فیلم تارا ـ سه‌گانه‌ای از یک زوج

امسال پرشین گیم جمرز (Persian Game Jammers) تنها نماینده و سایت رسمی شهر تهران در ایران بود و توانست با حضور ۸۰ شرکت‌کننده در غالب ۱۳ تیم، هر کدام از رشته‌ها و حوزه‌های فنی و هنری مختلف، این رویداد جهانی را برگزار کند. حضور چهار منتور با تجربه در محل برگزاری باعث قوت قلب به گیم‌ جمرها شد تا بتوانند در نهایت به یک خروجی قابل بازی کردن برسند.

رویداد «گلوبال گیم جم ۲۰۲۴ تهران» پنجشنبه ۵ بهمن ساعت ۹ صبح در فضای کار اشتراکی «ماجرا» آغاز شد و در نهایت با ارائه نهایی بازی‌ها توسط تیم‌ها، جمعه ۶ بهمن به پایان رسید. موضوع رویداد امسال «من را بخندان» بود.

این رویداد مهمان‌های ویژه‌ای همچون جادی میرمیرانی داشت؛ برنامه‌نویس شناخته شده که از مقبولیت زیادی میان جامعه تکنولوژی ایران بهره‌مند است و در این زمینه محتواهای آموزشی فراوانی تولید کرده. جادی در این رویداد به تمام تیم‌ها سر زد و با آن‌ها در مورد بازی‌های ساخته شده، صحبت کرد.

در صورتی که به شرکت در چنین رویدادهای بازی‌سازی علاقه‌مندید، می‌توانید به سایت رسمی گلوبال گیم جم و سایر سایت‌های مشابه همچون سایت تیم برگزاری این رویداد سر بزنید و خود را برای شرکت در رویدادهای گیم جم بعدی آماده کنید.


مطلب پیشنهادی:ادامه داستان پوست شیر درباره چه چیزهایی می‌تواند باشد؟تئوری‌های بزرگ
ادامه داستان پوست شیر درباره چه چیزهایی می‌تواند باشد؟ادامه داستان پوست شیر درباره چه چیزهایی می‌تواند باشد؟


چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتواستودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.