رویداد جدید Developer_Direct ایکس باکس اعلام شد؛ منتظر نمایش Indiana Jones باشید!

رویداد جدید Developer_Direct ایکس باکس اعلام شد؛ منتظر نمایش Indiana Jones باشید!

با اعلام رسمی مایکروسافت، رویداد جدید Developer_Direct با محوریت نمایش گسترده بازی‌های انحصاری آینده ایکس باکس در تاریخ ۲۸ دی ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

<!–

–>

در این رویداد می‌توانید منتظر نمایش چهار بازی از ایکس باکس باشید. در حالی که در اخبار و لیک‌های اخیر به راحتی می‌توانستیم سه‌تا از بازی‌هایی که در این رویداد نمایش دارند را حدس می‌زدیم، اما مایکروسافت یک غافلگیری به نام Indiana Jones در آستینش نگه داشته بود. بازی ایندیانا جونز از استودیو Machine Games اولین بار چند سال پیش معرفی شد و تاکنون اطلاعات خاصی از آن نداشتیم، اما Developer_Direct قرار است داستان را عوض کند.


مطلب پیشنهادی:۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان

با اعلام مایکروسافت، Indiana Jones یک نمایش ده دقیقه‌ای در این رویداد خواهد داشت و طی آن، اولین تریلر گیم پلی بازی نمایش داده خواهد شد. علاوه بر آن شاهد نمایش بخش‌های دیگری از گیم پلی و توضیحات سازندگان خواهیم بود و قرار است با سبک گیم پلی و داستان ماجراجویی جدید «ایندی» آشنا شویم.

رویداد جدید Developer_Direct ایکس باکس اعلام شد؛ منتظر نمایش Indiana Jones باشید! - ویجیاتورویداد جدید Developer_Direct ایکس باکس اعلام شد؛ منتظر نمایش Indiana Jones باشید! - ویجیاتو

سه بازی دیگر حاضر در این رویداد نیز هیجان‌انگیز هستند. Avowed قرار است گیم پلی پویا، انتخاب‌های داستانی و دنیای واکنشگر خود را بیشتر نشان دهد، بازی استراتژی Ava: History Untold قرار است نمایش گسترده‌ای از گیم پلی خود و برنامه پشتیبانی آینده‌اش داشته باشد، و Senua’s Saga: Hellblade 2 نیز جاه‌طلبی سازندگانش را در ساخت قسمت دوم سفر مخوف «سنوا» نمایش خواهد داد.

بلافاصله بعد از Developer_Direct، استودیو زنیمکس آنلاین نیز در ساعت ۱۲:۳۰ بامداد یک رویداد برای The Elder Scrolls Online برگزار خواهد کرد تا از اکسپنشن و بزرگ‌ترین آپدیت این بازی MMO برای سال ۲۰۲۴ رونمایی کند. لازم به ذکر است که در هیچ نقطه‌ای از این دو برنامه خبری در مورد بازی‌های اکتیویژن بلیزارد منتشر نخواهد شد و نباید منتظر آن باشید.


مطلب پیشنهادی:اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیدنصب بازی قدم اول نیست!
اولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنیداولین برنامه‌هایی که باید روی کامپیوتر گیمینگ خود نصب کنید


ویجی‌لاگ پلاسبازی های ایکس باکس روی پلی استیشن و جوایز استیم

شرکت یونیتی ۱۸۰۰ نفر از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتوشرکت یونیتی ۱۸۰۰ نفر از اعضای خود را اخراج کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.