رویداد جدید ایکس‌باکس برای هفته‌ی آینده معرفی شد؛ اولین نمایش بازی ایندیانا جونز

در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی هستیم و رویدادهای مختلفی در آن برگزار خواهد شد. از رویداد مهم CES در دنیای تکنولوژی گرفته تا رویدادهای مختلف شرکت‌های دیگر همگی در اوایل سال برگزار شده تا برنامه‌های شرکت‌های بزرگ را در سال جاری معرفی کنند. حال نوبت به مایکروسافت رسیده است.

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در هفته آینده یک رویداد برای بخش گیمینگ خود یعنی ایکس‌باکس برگزار کند. نام این رویداد Xbox Develper Direct بوده و در آن ما شاهد چندین عنوان مختلف خواهیم بود. این رویداد همیشه برای کاربران ایکس‌باکس اهمیت داشته و این دفعه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طبق شایعاتی که منتشر شده مایکروسافت قصد دارد تا اولین ویدئوی رسمی از بازی ایندیانا جونز (Indiana Jones) و محتوای بیشتر از بازی Avowed را به طرفداران ارائه دهد. همینطور اینکه قرار است شاهد ویدئوی جدیدی از بازی هلبلید ۲ (Hellblade 2) باشیم که در این مدت سر و صدای بسیار زیادی به پا کرده است.

مایکروسافت تریلر Indiana jones

این رویداد در تاریخ ۲۸ دی ماه (۱۸ ژانویه) برگزار خواهد شد. همینطور اینکه در آن شرکت‌های بزرگ سازنده بازی مثل Machine Games حضور خواهند داشت و بیش از ۱۰ دقیقه در مورد برنامه‌های خود برای آینده صحبت خواهند کرد. قرار است یک تریلر جدید از بازی آخر این شرکت یعنی بازی ایندیانا جونز نشان داده شود.

طبق چیزی که گفته شده تریلر جدید بازی ایندیانا جونز اطلاعات زیادی از آن در اختیار کاربران قرار خواهد داد. برای مثال اینکه بازی در چه زمانی جریان دارد یا اینکه شما در نقش چه کرکتری بازی خواهید کرد همگی در این تریلر وجود خواهند داشت. همینطور اینکه جزئیات گیم‌پلی بازی هم تا حدی منتشر خواهد شد.

بازی ایندیانا جونز در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی شد. در همان زمان شرکت سازنده اعلام کرد که این بازی در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و با عرضه فاصله زیادی دارد. در نتیجه بتسدا و شرکت Machine Games در این مدت بازی را به شرایط خوب و معرفی رساندند. همینطور اینکه این بازی قرار است به صورت انحصاری برای کنسول‌های مایکروسافت و کامپیوتر عرضه شود.

در کنار ایندیانا جونز قرار است از گیم‌پلی بازی Avowed نیز رونمایی شود. این بازی توسط شرکت آبسیدین ساخته شده که سابقه بسیار خوبی در دنیای گیمینگ دارد. همینطور اینکه در رویداد بعدی مایکروسافت یک تریلر جدید از بازی آرا: تاریخ ناگفته (Ara: History Untold) منتشر خواهد شد که این بازی نیز توسط سازندگان عنوان محبوب تمدن ۵ (Civilization V) ساخته شده است. در انتها هم یک تریلر جدید از بازی هلبلید ۲ عرضه خواهد شد و امیدواریم که در این تریلر تاریخ دقیق عرضه این بازی اعلام شود.

منبع: Eurogamer

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES X ظرفیت 1 ترابایت

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.