رویداد تسکو در هایپر استار باکری با جوایز نفیس برگزار شد

رویداد تسکو در هایپر استار باکری با جوایز نفیس برگزار شد

کمپانی تسکو رویداد جدید خود را در هایپر استار باکری برگزار کرد و در آن شاهد برگزاری مسابقات جذاب و حضور استریمرهای محبوب بودیم.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:کانکتور VGA چیست و چه تفاوتی با HDMI دارد؟چگونگی اتصال سیستمی که از VGA پشتیبانی می‌کند توسط مبدل‌ها.
کانکتور VGA چیست و چه تفاوتی با HDMI دارد؟کانکتور VGA چیست و چه تفاوتی با HDMI دارد؟

این رویداد شب گذشته در بخش لوازم خانگیِ هایپر استار باکری برگزار شد. شرکت‌کنندگان این رویداد در مسابقات فیفا و مورتال کامبت شرکت کردند تا برای دستیابی به جوایز آن رقابت کنند. برندگان مسابقه محصولات گیمینگ تسکو را به عنوان جایزه دریافت کردند. همچنین از جمله بخش‌های جذاب این رویداد می‌توان به حضور استریمرهای محبوب ایران اشاره کرد که با استقبال گرم شرکت‌کنندگان مواجه شد.

همچنین در هایپر استار شاهد برگزاری غرفه‌ای از محصولات تسکو بودیم. طیف گسترده‌ای از محصولات و لوازم این کمپانی در این غرفه برای نمایش و خرید حضور داشتند و عمده آن‌ها از محصولات گیمینگ این شرکت یا در واقع «تسکو گیم» بودند. از هدست گیمینگ گرفته تا موس، کیبورد، کنترلر و حتی کیس کامپیوتر، همگی از محصولات جذاب این برند بودند که در این غرفه حضور داشتند.

محصولات گیمینگ تسکو را هم می‌توانید هم به شکل حضوری و هم آنلاین از نمایندگی‌ها و وبسایت رسمی این کمپانی خریداری کنید. این شرکت به‌دنبال تولید و فروش محصولات گیمینگی است که نه‌تنها دارای قیمتی اقتصادی باشند، بلکه با کیفیت بالای خود بتوانند در میان نام‌های بزرگ بازار، توجه گیمرها را به خود جلب کنند.


مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدهرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید


بهترین داستان های فرعی بازی ها

رویداد تسکو در هایپر استار باکری با جوایز نفیس برگزار شد - ویجیاتورویداد تسکو در هایپر استار باکری با جوایز نفیس برگزار شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.