رویای کودکی تان را با سکوی پرتاب طلوع دنبال کنید

فراخوان بزرگ‌ترین رویداد سرمایه‌گذاری با محوریت بازی و اسباب‌بازی تحت عنوان «سکوی پرتاب طلوع» با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق منتشر شد.

به گزارش سیناپرس از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری با توجه به اهمیت بازی و اسباب‌بازی در رشد و تربیت نسل آینده و لزوم حمایت از فعالان این حوزه، موسسه طلوع نسل نور با همکاری خانه خلاق و نوآوری ستاپ، مجموعه ۱۰۰ استارتاپ و انجمن تولید کنندگان اسباب‌بازی و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم و جمعی از نهادهای فعال در حوزه کودک، رویدادی تخصصی را با هدف سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید کنندگان بازی و اسباب‌بازی برگزار می‌ کند.

از محورهای این رویداد می توان به  بازی و اسباب‌بازی آموزشی و اکتشافی، بازی و اسباب‌بازی با رویکرد تربیتی، بازی و اسباب‌بازی سنتی و محلی، بازی و اسباب‌بازی هنری و مهارتی، بازی و اسباب‌بازی با رویکرد روانشناختی و بازی و اسباب‌بازی با رویکرد کودک و خانواده اشاره‌کرد.

گفتنی است  آثار برگزیده حداقل از ۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری قطعی برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد و ارسال آثار تا ۲۰ بهمن ماه می توانند به وب سایت رویداد طلوع به نشانی  http://tolooevent.ir  مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد  به شماره ۰۹۰۵۳۲۲۸۰۱۹ و  ۰۲۱۸۸۳۲۹۷۵۱_۲ تماس بگیرند.

bbcab891 6e33 418c 9e02 348767c9a1a7

نوشته رویای کودکی تان را با سکوی پرتاب طلوع دنبال کنید اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.