رونمایی MSI از موس جدید گیمینگ Clutch GM31 با حساسیت DPI 12,000

MSI به تازگی در یک بیانیه مطبوعاتی از موس گیمینگ جدید Clutch GM31 با پشتیبانی از سیم و اتصال وایرلس رونمایی کرده است. این موس‌ها قرار است به عنوان جایگزینی برای موس نسل قبل Clutch GM41 که برند جایزه در این رابطه نیز بوده عرضه شود و طبق گفته‌های سازنده این موس برای گیمرهایی با دستان کوچک و یا سایز متوسط مناسب است.

این موس‌های جدید قرار است با ویژگی‌های متنوعی از جمله فناوری بی سیم با تاخیر کم، عمر باتری ۱۱۰ ساعته و پایه شارژ عرضه شود. ماوس گیمینگ MSI Clutch GM31 Lightweight Wireless با همان مواد پلاستیکی نسل قبل ساخته شده و این Mouse وزن ۷۳ گرمی دارد. وزن کم این موس می‌تواند چابکی و حرکت سریع آن را برای استفاده در بازی‌های آنلاین ارتقا دهد.

MSI همچنین در خصوص شاسی ارگونومیک موس جدید خود تبلیغ کرده و این محصول جدید را برای دستان کوچک و متوسط مناسب دانسته است. انتهای موس که با سطح برخورد دارد به صورت ۱۰۰ درصدی از PTFE (تفلون) ساخته شده است. این سری موس قرار است با پشتیبانی از جدیدترین فناوری بی سیم ۲.۴G عرضه شود و انتقال داده از طریق وایرلس نیز تنها ۱ میلی ثانیه تاخیر دارد.

MSI موس Clutch GM31

MSI اذعان کرده که برای گیمرهایی که زمان اهمیت فراوانی دارد، می‌توان با تنها ۱۰ دقیقه شارژ تا ۷ ساعت طول عمر باتری موس را افزایش داد. این سری موس همچنین قرار است با پشتیبانی از یک کابل USB type-C عرضه شود.

Clutch GM31 با پشتیبانی از سنسور PIXART PAW-3311 که حساسیت DPI آن ۱۲,۰۰۰ گزارش شده عرضه می‌شود و ردیابی حرکت آن نیز ۳۰۰ IPS است. MSI پشتیبانی نرم‌افزاری برای این موس را نیز در دسترس قرار داده و دکمه‌های این ماوس نیز بیش از ۶۰ میلیون بار کلیک دوام خواهند داشت. دانگل وایرلس USB، پایه شارژ اختصاصی و یک کابل اضافی USB Type C نیز همراه با موس در دسترس قرار می‌گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.