رونمایی سونی از دو مدل Walkman جدید با پشتیبانی از اندروید ۱۲

سونی به تازگی از سری پخش کننده‌های دیجیتال موسیقی با پشتیبانی از نمایشگر لمسی در مدل‌های NW-A300 و NW-ZX700 رونمایی کرده و این والکمن‌های جدید توانایی پخش، استریم موسیقی و دانلود آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. سونی همچنین اذعان کرده که این دستگاه‌ها با پشتیبانی از اندروید ۱۲ عرضه می‌شوند و پشتیبانی از اپ‌هایی مانند Spotify همراه با کیفیت صدای مناسب در آن‌ها صورت گرفته است.

مدل ارزان‌تر یعنی NW-A300 قرار است با قیمت ۳۶۰ دلار در ژاپن و ۴۳۰ دلار در اروپا عرضه شود. این مدل با اندازه ۵۶.۶ در ۹۸.۵ در ۱۲ میلی متر به اندازه یک کارت اعتباری است و صفحه نمایش ۳.۶ اینچی و لمسی آن نیز از رزولوشن HD شصت هرتز و Wi-Fi 802.11AC نیز پشتیبانی می‌کند. بهره‌مندی از بلوتوث ۵، USB-C 3.2 Gen1، اسلات میکرو SD و جک هدفون نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل والکمن به شمار می‌رود.

سونی NW-A300

والکمن جدید سونی NW-A300 از یک SoC چهار هسته‌ای اسنپدراگون با پشتیبانی از حافظه رم ۴ گیگابایتی بهر می‌برد و سونی وعده پخش ۳۶ ساعت موسیقی در کیفیت FLAC 44.1 KHz را داده است. با این حال این مدت زمان احتمالا بیشتر با خاموش بودن صفحه نمایش خواهد بود. مدل رده بالاتر از این سری (NW-ZX700) که تقریبا هم قیمت گلکسی S22 سامسونگ است قرار است با قیمت ۸۱۸ دلار در دسترس قرار گیرد.

سونی در این مدل سعی کرده با افزودن آمپلی فایر صوتی باکیفیت و خازن‌های بزرگ که خروجی صدای آنالوگ را تامین می‌کنند قیمت بالای این مدل را توجیه کند. این مدل همچنین از یک پردازنده ۱۱ نانومتری کوالکام QCS4290 با پشتیبانی از ۸ هسته Kryo 260 پشتیبانی می‌کند و GPU آن نیز Adreno 610 است.

سونی NW-A300

صفحه نمایش ۵ اینچی HD، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، جک ۳.۵ میلی متری استاندارد و پخش صدا به مدت ۲۳ ساعت از دیگر قابلیت‌های این مدل است. با این حال مدل دومی یعنی NW-ZX700 از لحاظ اندازه و نمایشگر بزرگ‌تر از قبلی است و قیمت آن نیز دوبرابر است. با این وجود هردوی این والکمن‌های جدید از هوش مصنوعی سونی برای ارتقای کیفیت صدای صوتی بهره می‌برد. Sony در نهایت اعلام کرده که هر دو مدل از این Walkman ها قرار است در ماه فوریه در ژاپن عرضه شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.