رونمایی دل از مانیتور ۳۲ اینچی ۶K UltraSharp با پشتیبانی از تاندربولت ۴

دل به تازگی با حضور در نمایشگاه CES امسال یک مانیتور رده بال با نام مدل U3224KB با رزولوشن ۶K با اندازه ۳۲ اینچ معرفی کرده است. این مانیتور از پنل مشکی IPS با رزولوشن ۳۴۵۶×۶۱۴۴ پشتیبانی می‌کند و میدان دید و نسبت کنتراست آن نیز به ترتیب ۱۷۸ درجه و ۲۰۰۰:۱ است.

این مانیتور همچنین قرار است با پشتیبانی از VESA DisplayHDR 600 عرضه شود. از آنجایی که این یک مانیتور حرفه‌ای به حساب می‌آید، طیف رنگی آن با پشتیبانی ۹۹ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی از sRGB و استاندارد Rec. 709 ارائه می‌شود. علاوه بر این‌ها مانیتور جدید رده بالا دل U3224KB 6K قرار است با پشتیبانی از درگاه Thunderbolt 4 با یک ورودی و خروجی و پشتیبانی از توان ۱۴۰ وات عرضه شود که این بیشترین مقداری است که در یک مانیتور مشاهده شده است.

دل مانیتور 6K U3224KB

این نمایشگر همچنین دارای یک جفت پورت USB-C مخفی با قابلیت بازشدن است که می‌تواند ۱۵ وات برق را ارائه دهد. صفحه نمایش جدید Dell با پشتیبانی از پورت‌های دیگر USB-A عرضه می‌شود که پهنای باند ۱۰Gbps را ارائه می‌کند. ورودی‌های نمایشگر نیز شامل یک درگاه HDMI 2.1، دیسپلی پورت ۲.۱ و یک پورت USB-C می‌شود.

دل مانیتور 6K U3224KB

U3224KB همچنین از یک جک RJ45 برای اتصال اترنت بهره می‌برد. در بالای مانیتور نیز یک برآمدگی وجود دارد که میزبان وب کم ۴K 30p با پشتیبانی از سنسور HDR CMOS دوگانه است که میدان دیدی قابل تنظیم ۶۵، ۷۸ و ۹۰ درجه را ارائه می‌کند.

دل مانیتور 6K U3224KB

در هر طرف دوربین یک جفت بلندگوی ۱۴ واتی و همچنین میکروفون‌های با پشتیبانی از قابلیت کاهش اکوی صدا وجود دارد. پایه قرارگیری مانیتور را نیز می‌توان در شیب و ارتفاع مناسب با چرخش دلخواه تنظیم کرد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این مانیتور ۶K دل U3224KB می‌توان به پشتیبانی از تصویر در تصویر و همچنین پشتیبانی از KVM اشاره کرد. دل با این حال مشخصات قیمتی و زمان عرضه دقیق مانیتور را اعلام نکرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.