رونمایی از کارت گرافیک Hellhound Radeon RX 7800 XT Sakura: طراحی سفید و صورتی با PCB سفید

اخبار جدیدی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه شرکت PowerColor از کارت گرافیک جدید خود به نام Hellhound Radeon RX 7800 XT Sakura Edition در رنگ سفید و صورتی پریمیوم با PCB سفید رونمایی کرده است.

مشخصات کارت گرافیک PowerColor’s Hellhound Radeon RX 7800 XT Sakura: چیپ گرافیکی AMD Navi 32 با طراحی سفید/صورتی ساکورا

لازم به ذکر است که PowerColor Hellhound Radeon RX 7800 XT Sakura Edition یک کارت گرافیک پرچمدار بوده که از هسته گرافیکی RDNA 3 Navi 32 XT شرکت AMD با ۳۸۴۰ هسته، ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6 و رابط گذرگاه ۲۵۶ بیتی پشتیبانی می‌کند.‌ باید بدانید که بوست کلاک این کارت گرافیک تا حداکثر ۲۵۲۰ مگاهرتز می‌رسد که یک افزایش فرکانس +۹۰ مگاهرتزی نسبت به کلاک‌های مرجع تا ۲۴۳۰ مگاهرتز محسوب می‌شود. به علاوه برای انتقال برق، این کارت گرافیک از دو کانکتور ۸ پین روی محلول انتقال برق ۹+۲+۱ استفاده می‌کند که در یک PCB سفید رنگ به بازار عرضه می‌شود.

در رابطه با طراحی کارت گرافیکی PowerColor Hellhound Radeon RX 7800 XT Sakura Edition می‌توان گفت که این نسخه دارای بدنه‌ای با رنگ‌های سفید و صورتی به همراه تم گل ساکورا Cherry) Blossom) در جلوی آن و همچنین صفحه پشتی است. همچنین باید اشاره کرد که این کارت گرافیک از طراحی ۲.۵ Triple-Slot بهره می‌برد و دارای یک HDMI 2.1 و سه کانکتور DisplayPort 2.1 خواهد بود. ابعاد این محصول ۳۲۲x134x50 میلی‌متر گزارش شده و برای استفاده با منبع تغذیه ۷۵۰ وات رتبه بندی شده است.

شرکت PowerColor روی کارت گرافیک Hellhound Radeon RX 7800 XT Sakura Edition با سوئیچ دوگانه بایوس، که عملکرد OC یا حالت بی‌صدا را فعال می‌کند، به صورت همه‌جانبه عرضه شد. به علاوه، این محصول با پیکربندی فن سه‌گانه با سه حالت LED ارائه می‌شود که شامل شکوفه‌های صورتی، سفید خالص و حالت خاموش خواهد بود. حالت خاموش برای بت‌های RGB و کسانی طراحی شده که فقط می‌خواهند از رنگ‌های سفید ساده‌ای این کارت گرافیک، لذت ببرند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که، این کارت گرافیک در یک نسخه محدود در دسترس خواهد بود (همراه با یک براکت پشتیبانی و یک بسته فانتزی ارائه می‌شود)، در حالی که قیمت آن مشخص نیست، با این وجود می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بها تمام شده آن بالاتر از MSRP رسمی ۴۹۹ دلار آمریکا باشد.

از هم‌اکنون، کاربران می‌توانند سری AMD Radeon RX 7000 را در انواع مختلف سفید رنگ از تولیدکنندگان متفاوتمانند Sapphire ، ASUS ، PowerColor و ASRock بیابند. همه مدل‌ها ظاهر منحصر به فرد خود را دارند و با اورکلاک‌های کارخانه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که می‌توانند توجه گیمرها را به خود جلب کنند.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.