رونمایی از مودهای گرافیکی بازی Hogwarts Legacy برای کنسول‌های نسل نهم

استودیو بازی‌سازی «برادران وارنر» (WB Games) به تازگی جزئیات مودهای گرافیکی بازی Hogwarts Legacy روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X منتشر کرد.

به گزارش وب‌سایت Gamespot، پس از اعلام حداقل سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی بازی Hogwarts Legacy برای PC، شرکت WB Games و استودیو Avalanche به تازگی جزئیاتی در مورد مودهای گرافیکی این عنوان روی کنسول‌های «پلی استیشن ۵» و «ایکس باکس سری ایکس» به اشتراک گذاشته‌اند.

مودهای گرافیکی بازی Hogwarts Legacy؛ وجود حق انتخاب برای بازیکنان بین حالت‌های ۳۰ و ۶۰ فریم

مانند بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای مطرح در بازار، بازیکنان می‌توانند از حالت گرافیکی مبتنی بر عملکرد ۳۰ فریم بر ثانیه یا از حالت مبتنی بر عملکرد ۶۰ فریم بر ثانیه برای انجام بازی Hogwarts Legacy استفاده کنند. همچنینن این بازی دارای حالت ویژه برای تلویزیون‌ها یا مانیتورهایی با قابلیت VRR (به اختصار Variable Refresh Rate یا نرخ فریم متغیر) خواهد بود تا به بازیکنان علاوه بر رزولوشن بالا، نرخ فریمی روان‌تر از ۳۰ را ارائه دهد.

مودهای گرافیکی بازی Hogwarts Legacy

شرکت «برادران وارنر» هنوز اطلاعاتی در مورد مودهای گرافیکی این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم (PS4 و Xbox One) منتشر نکرده است. با انتشار کنسول‌های میان‌نسلی، بازیکنان انتظار دارند که با مودهای گرافیکی مختلفی روبرو شوند. به عنوان مثال، دارندگان کنسول‌های PS4 Pro یا Xbox One X معمولا می‌توانند بازی‌ها را در حالت ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت تصویر ۴K تجربه کنند، در حالی که کنسول‌های پایه نسل هشتم تنها قادر هستند که حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰p را به بازیکنان ارائه دهند.

بازی Hogwarts Legacy در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود؛ اما پس از آن، انتشار این بازی تا سال ۲۰۲۲ و سپس تا اوایل سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد. نسخه‌های PC، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس Hogwarts Legacy قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن) منتشر می‌شوند. سپس این بازی در ۴ آوریل برای PS4 و Xbox One و در ۲۵ ژوئیه برای Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.