رونمایی از مدل مفهومی وان پلاس ۱۱؛ طراحی هیجان انگیز و مجهز به مایع خنک کننده

OnePlus 11 Concept unveiled

در نمایشگاه MWC از مدل مفهومی وان پلاس ۱۱ رونمایی شد. این گوشی دارای طراحی منحصربفرد و مایع خنک کننده در پنل پشتی است. این مایع در لوله های نواری شکل قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی مفهومی وان پلاس ۱۱ دارای سیستم خنک کننده ای به نام Active cryoflux است که در پنل پشتی این گوشی قراردارد. در این سیستم نوارهای باریک آبی و درخشان حاوی مایع خنک کننده وجود دارد. به گفته وان پلاس این سیستم باعث خنک شدن گوشی در پردازش های سنگین میشود. به همین دلیل بازی ها در عملکرد باثبات تر اجرا می‌شوند.

سیستم خنک کنندگی وان پلاس ۱۱ باعث میشود تا بی نیاز از فن اضافه باشد. در حالیکه بسیاری از گوشی ها مانند ریزر و ایسوس مجهز به فن هستند. این گوشی در هنگام بازی از ۲.۱ درجه سانتیگراد کمتر از دمای مدل استاندارد دارد. در اثر این خنک ماندن نرخ فریم بازی ها حدود سه تا چهار فریم بر ثانیه بهبود پیدا می کند. همچنین در حین شارژ نیز سیستم خنک کنندگی با کاهش ۱.۶ درجه ای دما باعث افزایش سرعت شارژ میشود.

سیستم خنک کنندگی شامل یک میکروپمپ سرامیکی است که وظیفه پمپاژ مایع خنک کننده به درون نوارهای لوله مانند را برعهده دارد. احتمالا وان پلاس هرگز ابن گوشی را تولید نخواهد کرد. احتمال دارد وان پلاس از Active cryoflux در گوشی های بعدی استفاده کند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.