رونمایی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ G5 و G6 گیگابایت در CES 2024

گیگابایت در CES 2024 از سری جدید لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود رونمایی کرد. در این میان می‌توان به لپ‌تاپ‌های گیمینگ G6 و G5 اشاره کرد که هر دو مدل مجهز به پردازنده Intel® Core™ i7 و پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA RTX™ ۴۰۶۰ هستند و قدرت محاسباتی تولید محتوای AI را ارائه می‌کنند. در ادامه به معرفی کامل این دو لپ‌تاپ گیمینگ خواهیم پرداخت و ویژگی‌های هر یک را بررسی خواهیم کرد.

معرفی لپ تاپ گیمینگ G6 گیگابایت

لپ‌تاپ گیمینگ جدید G6 AI از طراحی محبوب Mecha که مورد علاقه گیمرها است برخوردار بوده و ظاهری زیبا را ارائه می‌دهد. با داشتن بالاترین پیکربندی با پردازنده‌های نسل سیزدهم Intel® Core™ i7-13620H و پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA RTX™ ۴۰۶۰، می‌توانید تولید محتوای هوش مصنوعی، بازی، سرگرمی‌های چندرسانه‌ای، طراحی گرافیکی و قابلیت‌های ویرایش ویدیو را به بهترین شکل تجربه کنید. در این لپ تاپ شاهد عملکرد انقلابی هوش مصنوعی مولد خواهیم بود که به سرعت روی دستگاه محلی بدون اتکا به فضای ابری کار می‌کند. لپ‌تاپ گیمینگ جدید G6 AI مجهز به نسبت صفحه نمایش ۱۶:۱۰ و قابلیت‌های چندوظیفه‌ای پیشرفته است. همچنین نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز به همراه پد لمسی بسیار دقیق و سیستم خنک کننده قدرتمند WINDFORCE گیگابایت در این لپ تاپ ارائه شده است. به طور کلی این لپ‌تاپ به کاربران این امکان را می‌دهد تا چالش‌های مختلف در عصر جدید هوش مصنوعی را پشت سر بگذارند و تجربه‌ی متفاوتی داشته باشند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ G5 و G6

معرفی لپ تاپ گیمینگ G5 گیگابایت

لپ‌تاپ گیمینگ جدید G5 AI نیز دارای پردازنده Core™ i7-13620H اینتل و پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA RTX™ ۴۰۶۰ است. این لپ‌تاپ با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین امکانات هوش مصنوعی، عملکرد بهینه‌ای را ارائه می‌کند، خلاقیت کاربر را تقویت می‌کند و قابلیت‌های بازی را به طور قابل توجهی ارتقا خواهد داد. صفحه نمایش این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی ارائه شده و تاری تصویر را در زمان حرکت از بین می‌برد. این لپ‌تاپ مجهز به حافظه دو کاناله DDR5 و اسلات‌های SSD دوگانه PCIe Gen4، سیستم خنک‌کننده WINDFORCE گیگابایت و ۱۰ پورت ورودی/خروجی جامع است که عملکرد عالی را برای گیمرها فراهم می‌کند. این لپ‌تاپ می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی از بازی را در اختیار کاربران قرار دهد.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ G5 و G6 مجهز به هوش مصنوعی گیگابایت، از امروز برای پیش‌سفارش از طریق سایت‌های مختلف در دسترس هستند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.