رونمایی از شاسی بلند جدید الکتریکی هوندا

شرکت خودروساز ژاپنی هوندا در نمایشگاه شانگهای از سه خودروی شاسی بلند الکتریکی جدید خود رونمایی کرده و خط تولید آینده این برند را نیز به نمایش گذاشت.

به گزارش سیناپرس، طرفداران خودروهای هوندا در نمایشگاه خودروی شانگهای با رونمایی از شاسی بلندهای جدید و الکتریکی این شرکت غافلگیر شدند. بر این اساس گفته می شود اولین خودروهایی که توسط هوندا تولید می شود، مدل های e:NS2 و e:NP2 هستند. این دو محصول یک جفت خودروی الکتریکی به شمار می روند که برای جانشینی مدل ‌های e:NS1 و e:NP1 مبتنی بر HR-V طراحی شده ‌اند که سال گذشته عرضه شدند.

هر دو محصول فعلی به جز رنگ پورت شارژ و طراحی جلو پنجره های خود، یکسان هستند. لازم به ذکر است که شرکت چینی دانگ فنگ نیز در طراحی و ساخت این شاسی بلندهای جدید ژاپنی همکاری داشته و شواهد نشان می دهد نسخه e:NS2 دارای چراغ‌ های ال ای دی زاویه ‌دار در روز است که در ذهن بیننده مدل‌های پژو را یاد آوری می کند در حالی که نسخه e:NP2 دارای طراحی شبیه هوندا سیویک جدید است.

شرکت خودروسازی هوندا تایید کرده است که هر دو خودروی جدید در اوایل سال ۲۰۲۴ به فروش خواهند رسید. اگر چه هنوز اطلاعات فنی این خودروها ارائه نشده ولی با توجه به اینکه آن ها در بازه زمانی اندکی نسبت به نسخه های e:NS1 و e:NP1 رو نمایی شده اند، بعید است که ساختار مکانیک آن ها به طور اساسی تغییر کند.

به گزارش سیناپرس، پیش بینی می شود در این محصولات جدید، حداکثر مسافت ۵۰۰ کیلومتری طی شده با یکبار شارژ کمی بهبود یافته و همچنین خروجی قدرت دو گزینه موتور ۱۸۰ اسب بخاری و ۲۱۰ اسب بخاری نسخه های قبلی نیز تقویت شده باشند.

در حال حاضر انتظار نمی رود این مدل در اروپا یا ایالات متحده به فروش برسد، زیرا کانسپت های e:Ny1 و Prologue به ترتیب در خط تولید خودروهای برقی هوندا در آن مناطق قرار دارند.

شرکت خودروسازی هوندا همچنین طی روزهای گذشته خودروی مفهومی e:N GT را در نمایشگاه شانگهای به نمایش گذاشت، اما به نظر می رسد که این محصول جدید  از زمان رونمایی در سال گذشته تغییری نکرده است. در خاتمه گفتنی است بر اساس اعلام رسمی شرکت هوندا،  قرار است در سال ۲۰۲۵ یک خودروی تولیدی دیگر این شرکت رونمایی شود که گفته می شود دارای ویژگی های منحصر به فردی است.

مترجم: حمید تعالی

منبع: autocar

نوشته رونمایی از شاسی بلند جدید الکتریکی هوندا اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.