رونمایی از جدیدترین بلندگوهای خانگی بی‌سیم پیشرفته

برند صوتی لوکس دانمارکی Bang & Olufsen اعلام کرده که سیستم صوتی Beosound A9 به نسل پنجم خود رسیده است و Beosound 2 با صدای ۳۶۰ درجه به سومین تکرار خود می رسد.

به گزارش سیناپرس، مایکل هنریکسون، معاون بازاریابی محصولات شرکت بنگ اند الافسون (B&O)، گفت: به تازگی از دو تا از محبوب ‌ترین بلندگوهای خانگی خود برای آینده رونمایی کردیم.

او می افزاید: طراحی بدون قید زمان فقط تولید محصولاتی نیست که ماندگاری داشته باشند، بلکه ایجاد طرح‌ هایی است که مردم برای دهه ‌ها مجذوب آن شوند و به داشتن آنها افتخار کنند.

هر دو بلندگوی بی‌سیم رده بالای این شرکت با گزینه‌ های رنگی جدید و همچنین ارتقای اتصال عرضه می ‌شوند، اما مهم‌تر این است که فناوری‌ های جدید را به شکل یک ماژول سیستم قابل تعویض ارائه می ‌کنند. در این راستا، پلتفرم موتزارت برای دریافت به‌ روز رسانی‌های نرم‌ افزاری برای سال‌های آینده فعال خواهد شد و اگر هر یک از اجزای اتصالات و سیستم فعلی منسوخ شود، ماژول قدیمی را می توان با ماژول به روز شده تعویض کرد.

سیستم جدید Beosound A9 که شبیه یک دیش ماهواره است، اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و تا سال ۲۰۱۹ به نسل چهارم خود رسید. مانند مدل های قبلی، جدیدترین مدل کاملاً یک نیروگاه Hi-Fi است و هفت محرک را به شکل یک ووفر که توسط یک آمپلی فایر۴۰۰ واتی کلاس D ، دو بلندگوی میان رده و دو دستگاه فول رده به صدا در می آورد. به علاوه آمپلی فایر کلاس D، دو توییتر دارد که آمپرهای ۱۵۰ واتی خود را دارند.

این دستگاه همچنین دارای Wi-Fi 802.11ac و بلوتوث ۵٫۳ است و از تنظیمات چند اتاقه، پخش جریانی AirPlay 2 و همچنین رادیوهای اینترنتی Spotify Connect، Deezer و TuneIn پشتیبانی می کند. این سیستم همچنین می تواند به یک روتر از طریق پورت اترنت کابل کشی شود.

جالب اینجاست که آهنگ ها را می توان با ضربه زدن روی سطح پشتی بالایی پخش، مکث یا رد کرد و صدای پخش را می توان با لغزش دست کنترل کرد. همچنین می ‌توان از یک برنامه همراه برای شخصی‌ سازی صوتی و کنترل پخش استفاده کرد.

بلندگوی چند اتاقه بی‌ سیم Beosound 2 دارای نوعی حال ‌و هوای آینده ‌نگر لوازم آشپزخانه است و دارای یک محفظه آلومینیومی به شکل مخروطی است که توسط یک توییتر متمرکز شده است. همچنین این مدل دو بلندگوی میان ‌رده دارد که کمی بلند شده تا کمی هوا را به درایور باس پایین‌تر انتقال بدهد.

به گزارش سیناپرس، توییتر توسط آمپلی فایر۱۵واتی کلاس D  هدایت می شود و درایورهای میان رده هر کدام از آمپر ۱۵ وات تغذیه کرده و ووفر آمپر ۳۰ واتی خود را دریافت می کند. این دستگاه نیز شامل اتصال بی سیم مشابه برادر بزرگتر خود است، اما دارای سیستم های هوشمندهای Active Room Compensation است که امکان قرارگیری انعطاف پذیر بدون کاهش کیفیت صدا را فراهم کند.

نسل پنجم Beosound A9 از این ماه در بازار و با قیمت اولیه ۳۶۹۹ دلار آمریکا به فروش می رسد، در حالی که نسل سوم Beosound 2 از اواخر فروردین ماه (آوریل) با قیمتی معادل ۳۱۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

مترجم: مهدی فلاحی پناه

منبع: Bang & Olufsen

نوشته رونمایی از جدیدترین بلندگوهای خانگی بی‌سیم پیشرفته اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.