رونمایی از اولین تصاویر کنسول گیمینگ Legion Go لنوو

این روزها به نظر می‌رسد شرکت «لنوو» (Lenovo) از تجارت گوشی‌های هوشمند خارج شده و به سمت توسعه کنسول گیمینگ دستی و قابل‌حمل روی آورده است. اکنون رسانه خبری Windows Report اولین تصاویر از کنسول گیمینگ Legion Go لنوو را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این کنسول دستی جدید ترکیبی از «استیم دک» (Steam Deck) و «سوییچ» (Switch) خواهد بود.

کنسول بازی Legion Go لنوو به عنوان رقیب جدی کنسول‌های Steam Deck و Asus ROG Ally وارد بازار بازی‌های کامپیوتری می‌شود. گفتنی است کنسول دستی Legion Go از صفحه نمایشگر ۸ اینچ بهره می‌برد و به دو کنترلر مجهز است که می‌توان آن‌ها را به مانند کنسول Nintendo Switch جدا کرد. کنترلر سمت راست همچنین دارای یک پد لمسی است که برای ورود به رابط ویندوز ۱۱ بسیار عالی طراحی شده است.

کنسول گیمینگ Legion Go لنوو

استفاده از معماری Zen4 در کنسول گیمینگ Legion Goلنوو

استفاده از صفحه نمایشگر بزرگ‌تر به مصرف انرژی بیشتری منجر خواهد شد و به همین علت، کاربران باید منتظر بمانند و ببینند که لنوو برای حل این مشکل چه راهکاری تبیین کرده است. هنوز جزئیات مربوط به پردازنده AMD Ryzen 7040 Phoenix منتشر نشده اما به‌کارگیری از معماری Zen4 خود امیدبخش اجرای روان سنگین‌ترین بازی‌ها روی کنسول مذکور خواهد بود.

کنسول گیمینگ Legion Go لنوو

پشت دستگاه دارای یک پایه داخلی با نام تجاری Legion است که به نظر می‌رسد یک اگزوز حرارتی بالای آن باشد. گفتنی است دکمه‌های Y1 و Y2 کنسول گیمینگ Legion Go لنوو در پشت دستگاه قابل‌تعویض هستند. همچنین ورودی/خروجی با اسلات کارت MicroSD، جک هدفون، دکمه‌های پاور، صدا و پورت USB-C در بالای دستگاه جلوه چشم‌نوازی دارند. در پایین کنسول یک درگاه USB-C ثانویه وجود دارد.

نظر شما چیست؟ آیا کنسول گیمینگ Legion Go لنوو می‌تواند رقیب‌های خود را پشت سرگذارد و به محصولی پرمخاطب در بازار تبدیل شود؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.