روند ساخت فیلم Ghost of Tsushima همچنان ادامه دارد

فیلم «به‌طور جدی در حال توسعه است».

روند ساخت فیلم Ghost of Tsushima همچنان ادامه دارد

سونی دو سال قبل به ساخت فیلم Ghost of Tsushima چراغ سبز نشان داد و «چد استاهلسکی» (Chad Stahelski)، خالق جان ویک به‌عنوان کارگردان آن انتخاب شده است. در حالی که هیجان زیادی پیرامون این پروژه وجود دارد، برای مدتی اخبار جدیدی درباره آن منتشر نشده بود و حالا سازندگان به‌روزرسانی جدیدی از آن ارائه کرده‌اند.

استاهلسکی در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که روند ساخت فیلم به خوبی ادامه پیدا می‌کند. او در صحبت خود با ComicBookMovie تایید کرد که فیلم «به‌طور جدی در حال توسعه است».


مطلب پیشنهادی:بازی God of War Ragnarok بسته الحاقی نخواهد داشتپایان حتمی اساطیر اسکاندیناوی
بازی God of War Ragnarok بسته الحاقی نخواهد داشتبازی God of War Ragnarok بسته الحاقی نخواهد داشت

او توضیح داد که با توجه به داستان قوی و شخصیت‌هایی که بازی دارد، تیم سازندگان اطمینان زیادی دارند که فیلم محتوا بسیار خوبی برای بررسی خواهد داشت و آن‌ها اکنون بیشتر روی نحوه صحیح حفظ زیبایی‌شناسی بصری بازی تمرکز کرده‌اند.

من عاشق بازی هستم. داستان «جین ساکای» به‌نظرم با وجود داستان‌ها و مضمون‌هایی که دارد، ضد سامورایی‌ترین فیلم سامورایی موجود است. ماجرایی که «جین ساکای» طی می‌کند یا انتخاب‌هایش در مورد اینکه چه کسی می‌شود و دیگران به چه چیزی نیاز دارند برای من بسیار جالب است. داستان و شخصیت‌های آن قطعا چیزهایی هستند که به هیچ وجه نمی‌خواهم از دستشان بدهم.

روند ساخت فیلم Ghost of Tsushima همچنان ادامه دارد - ویجیاتوروند ساخت فیلم Ghost of Tsushima همچنان ادامه دارد - ویجیاتو

استاهلسکی در ادامه گفت:

همچنین می‌خواهم عناصر بصری بازی را نیز حفظ کنم. فکر می‌کنم چالش اصلی این است که چگونه می‌توان تمام این ویژگی‌های عالی را نگه داشت و برای این سطح ارائه کرد.

پیش از این، استاهلسکی گفته بود که می‌خواهد فیلم Ghost of Tsushima کاملا به زبان ژاپنی باشد و سونی نیز موافقت خود با این ایده را اعلام کرد. سال گذشته نیز «تاکاشی داشر» (Takashi Doscher) به‌عنوان نویسنده این اقتباس سینمایی انتخاب شده بود.

Ghost of Tsushima هم اکنون برای پلی استیشن ۵ و ۴ در دسترس است. فروش بازی تا جولای سال گذشته، نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه اعلام شده بود. فقط در ژاپن نیز تاکنون ۱ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است. علاوه بر این فیلم، ماه گذشته از ساخت انیمه این عنوان و Sekiro نیز خبر داده شد.


مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ برای PS4بهترین هدست‌های PS4 را بشناسید
راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ برای PS4راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ برای PS4


استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم

چرا Halo در رویداد ایکس باکس حضور نداشت؟ فیل اسپنسر پاسخ می‌دهد - ویجیاتوچرا Halo در رویداد ایکس باکس حضور نداشت؟ فیل اسپنسر پاسخ می‌دهد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.