رنگ‌های جدید کنترلرهای جوی کان نینتندو سوییچ معرفی شدند

شرکت «نینتندو» (Nintendo) اعلام کرد مجموعه‌ای جدید از چهار کنترلر جوی کان (Joy-Con) در تاریخ ۳۰ ژوئن برای کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) عرضه می‌شود. گفتنی است این کنترلرها با ترکیب رنگ‌های پاستلِ زرد، صورتی، بنفش و سبز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

شرکت Nintendo هدیه بی‌نظیری را برای دارندگان کنسول Switch در تابستان امسال در نظر گرفته است. این شرکت اعلام کرد خط تولید کنترلرهای جدید جوی کان با ترکیب رنگ‌های پاستلی آغاز شده و به‌زودی روانه بازار می‌شوند. به نظر می‌رسد نسخه‌های اولیه جوی کان‌ها به صورت محدود و ویژه به فروش نخواهند رسید و قرار است با قیمت استاندارد ۷۹.۹۹ دلار در بازار عرضه شوند.

کنترلرهای جدید جوی کان

تزئین کنترلرهای جدید جوی کان نینتندو با رنگ‌های پاستلی

این کنترلرها در حال حاضر در دو جفت مجزا قابل‌ پیش‌خرید هستند؛ یکی از جوی‌ کان‌ها دارای رنگ صورتی پاستلی است و دیگری با رنگ زرد پاستلی طراحی شده است. همچنین این کنترلرها شامل انواع بنفش پاستلی و سبز پاستلی نیز می‌شوند. هر دو بسته با تسمه‌های استاندارد Joy-Con مشکی منتشر خواهند شد. شاید برخی از کاربران کنترلرهای جدید جوی کان Switch را به کنترلرهای ویژه بازی Animal Crossing نسبت دهند. اما بهتر است بدانید که این‌ها کاملا از رنگ‌های جدیدی ساخته شده‌ و هرگز در بازار دیده نشده‌اند.

شایان ذکر است شرکت «نینتندو» کنترلرهای جدید جوی کان را همزمان با انتشار بازی Everybody 1-2 Switch روانه بازار می‌کند. هر دو محصول شرکت مذکور در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر ۱۴۰۲) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.