رندر هواوی نوا ۱۲ پرو با جزئیاتی از دوربین سلفی دوگانه و صفحه‌نمایش منحنی فاش شد

رندر هواوی نوا ۱۲ پرو فاش شد. ظاهرا این گوشی هواوی به دو دوربین حفره‌ای بر روی صفحه‌نمایش مجهز شده و طراحی جدیدی را در بخش دوربین سلفی رقم زده است.

گوشی هواوی نوا ۱۲ پرو با صفحه نمایش OLED و با لبه های منحنی در راه است. جالب این است که این صفحه‌نمایش دارای دو حفره برای دوربین سلفی است که به فاصله یکی از دیگری واقع شده‌اند و بین آنها قسمتی از صفحه نمایش مشاهده میشود. شایعات حاکی از آن است که این گوشی به دوربین سلفی دوگانه ۶۰ مگاپیکسلی تجهیز شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندر هواوی نوا ۱۲ پرو فاش شد

ستاپ دوربین پشتی گوشی نوا ۱۲ پرو همچنین جذابیت خاصی دارد، زیرا دارای دوربین اصلی در بالا است که به آن دوربین جزیره شکلی بیضی شکل متصل شده است و در وسط آن فلش LED واقع شده است. بر اساس شایعات، ستاپ دوربین پشتی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی (که می تواند به عنوان لنز ماکرو نیز عمل کند) و دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود.

رندر هواوی نوا 12 پرو

رندر هواوی نوا 12 پرو

احتمال دارد که نوا ۱۲ پرو به تراشه Kirin 9000s با قابلیت اتصال به شبکه ۵G و صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰Hz تجهیز گردد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی جدید هواوی دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر با پشتیبانی شارژ سریع ۱۰۰ وات باشد. در بخش سیستم‌عامل نیز احتمالا با سیستم عامل Harmony OS 4 طرف هستیم و وجود قابلیت اتصال دوطرفه ماهواره‌ای را نیز محتمل می‌دانیم.

همچنین، هواوی ممکن است یک مدل استاندارد نوا ۱۲ را در کنار مدل پرو معرفی کند. احتمالاً این دستگاه با تراشه جدید Kirin 830 به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندر هواوی نوا ۱۲ پرو چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.