رندر های اپل واچ ایکس جزئیات جالبی را نشان می‌دهند

شایعه شده است که غول فناوری اپل در حال آماده‌سازی تغییرات اساسی برای سری ساعت‌های هوشمند خود در سال جاری است. حالا رندرهای اپل واچ ایکس به بیرون درز کرده است و انتظار می‌رود اپل واچ آینده دارای طراحی کاملاً جدید، ویژگی‌های پیشرفته ردیابی سلامتی و سیستم اتصال باند اصلاح شده باشد.

رندر های اپل واچ ایکس جزئیات جالبی را نشان می‌دهند

مارک گورمن پیشنهاد می‌کند که این شرکت ممکن است طرح نام‌گذاری سنتی را کنار بگذارد و دستگاه جدید را به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اپل واچ اصلی که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، « Apple Watch X » بنامد.

سام کوهل که به خاطر بررسی محصولات اپل در کانال AppleTrack یوتیوب شهرت دارد، با طراح گرافیک @ConceptCentral همکاری کرد. آنها با هم رندرهایی را ایجاد کرده‌اند که براساس شایعات و افشاگری‌ها، ظاهر اپل واچ X را نشان می‌دهد.

طراحی اپل واچ ایکس

رندرهای اپل واچ ایکس طراحی باریک‌تری را برای واچ ایکس نشان می‌دهند که احتمالاً ۱۰ تا ۱۵ درصد ضخامت کمتری نسبت به مدل‌های فعلی دارد. انتظار می‌رود تاج دیجیتالی با با کارکرد مشابه دکمه اکشن درست مثل اپل واچ اولترا بدون تغییر باقی بماند.

بزرگترین تغییر طراحی ممکن است مربوط به سیستم جدید مغناطیسی برای اتصال بندهای ساعت باشد. باشد. این تغییر به معنای خداحافظی با سازگاری با بندهای قدیمی است، اما مزایایی فراتر از ظاهر را ارائه می‌دهد. سیستم فعلی فضای با ارزشی را در داخل ساعت اشغال می کند. سیستم نوار های مغناطیسی جدید، این مشکل را از بین می‌برند و به طور بالقوه فضا را برای طراحی نازک‌تر و فضای بیشتری برای ایجاد ویژگی‌های بیشتر، آزاد می‌کند.

قبلاً شایعه شده بود اپل به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها به سراغ استفاده از نمایشگر‌های microLED، در ساعت‌های هوشمند خود می‌رود. اما این کار بعید به نظر می‌رسد. با این حال، انتظار می‌رود که پنل OLED جدید روشن‌تر و کم مصرف‌تر باشد. این مورد می‌تواند باعث عمر باتری طولانی‌تر اپل واچ ایکس شود.

ویژگی های سلامتی همیشه یکی از جنبه های اصلی اپل واچ بوده است. واچ X ممکن است اولین دستگاهی باشد که نظارت بر فشار خون را ارائه می‌دهد، اگرچه نظارت بر اکسیژن خون به دلیل اختلافات مداوم درمورد حق ثبت اختراع نامشخص است. این ساعت همچنین ممکن است دارای ویژگی‌«نظارت بر آپنه خواب» باشد ‌.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.