رندر لو رفته OnePlus 11 چه چیزهایی را به ما در مورد این گوشی می‌نمایاند؟

یک افشاگر قابل اعتماد به نام OnLeaks نگاهی اولیه به OnePlus 11 آینده را به ما ارائه داده است.

برآمدگی دوربین OnePlus 11 به‌روز شده و نوار لغزنده هشدار دوست داشتنی دست نخورده.

این تصویر که توسط GadgetGang.com منتشر شده، یک برآمدگی براق پیرامون دوربین، گزینه‌های رنگ سبز و مشکی و نوار لغزنده هشدار را در ریل کناری گوشی بالای دکمه پاور نشان می‌دهد. برخی از طرفداران OnePlus که می‌ترسیدند این نوار لغزنده از این نسخه حذف شود، حالا خیالشان راحت شده.

در مجموع، به نظر می‌رسد که OnePlus 11  یک به‌روزرسانی ظاهری جزئی برای کسانی باشد که در انتظار ۱۰ Pro بودند.

وان پلاس ۱۱ علاوه بر یک به‌روزرسانی کوچک در طراحی، احتمالاً موارد بیشتری را در درون خواهد داشت. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و شارژ سریع کابلی ۱۰۰ واتی و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با نرخ رفرش تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

گزارش‌های قبلی پرچم‌دار جدید را ۱۱ Pro می‌نامیدند، اما آخرین درز اطلاعات ادعا می‌کند که گوشی فقط OnePlus 11 نام خواهد گرفت.

OnePlus 11 – با فرض اینکه اسمش همین باشد –  گام جدید این شرکت برای طراحی یک گوشی پرچمدار واقعی خواهد بود که قادر به رقابت با رقبا باشد. دو تلاش قبلی این شرکت علیرغم داشتن سخت‌افزار خوب شکست خورد، بیشتر به خاطر عدم پشتیبانی از ۵G از هر سه اپراتور بزرگ ایالات متحده و سیاست به‌‌روز نشدن سیستم عامل.

OnePlus که که قبلا یک شرکت فرعی و فقط به چالش‌کشنده برندهای بزرگ بود، اکنون با شرکت مادر Oppo ادغام شده است و این ادغام در نرم افزار OnePlus بیش از هر زمان دیگری مشهود است. چنین چیزی ممکن است منجر به تولید گوشی به‌صرفه‌تر برای کاربران شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.