رندرهای گوشی تاشو هواوی Pocket S2 منتشر شد [+ رنگ بندی و مشخصات احتمالی]

huawei pocket s2 pohvastaet ogromnoj batareej i poluchit art izdanie picture2 0

رندرهای گوشی تاشو هواوی Pocket S2 از طراحی زیبا و خیره‌کننده آن به همراه رنگ‌بندی پرده برداشت. این گوشی به احتمال زیاد در اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید هوآوی در حال آماده شدن برای گسترش خط تولید محصولات تاشوی خود با گوشی هوشمند پاکت اس ۲ است. حال با پخش شدن رندرهای این گوشی، یک طرح کلی از طراحی آن و همچنین گزینه‌های رنگی به نمایش گذاشته شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای گوشی تاشو هواوی Pocket S2

رندر‌هایی که توسط افشاگری به نام Fixed Focus در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) به اشتراک گذاشته شده، سه رنگ متمایز و جذاب را برای این دستگاه مورد انتظار به تصویر کشیده است: بنفش تیره، سفید و مشکی.

هر گزینه رنگی جذابیت منحصر به فردی را ارائه می‌دهد؛ مثلا رنگ سفید با الگوی کلاسیک و خاصی که دارد نسبت به بافت ساده و صاف رنگ‌های مشکی و بنفش بسیار زیباتر و خاص‌تر جلوه می‌کند.

در طراحی هواوی Pocket S2 ماژول‌های دوگانه دایره‌ای شکل در پنل پشتی حفظ شده است. در یکی از ماژول‌ها سه لنز مجزا به همراه فلاش LED قرار گرفته و دیگری به عنوان یک صفحه نمایش خارجی عمل می‌کند.

اگر چه این طرح در مدل قبلی این گوشی یعنی Pocket S نیز به کار رفته اما یک سری تغییرات ظریف و جزئی برای افزایش جلوه بصری و بهبود زیبایی شناسی، به ویژه در رنگ سفید، ایجاد شده است. در واقع می‌توان گفت که در طراحی رنگ سفید به میزان زیادی از سری P60 هواوی الهام گرفته شده است.

البته طبق گفته‌های افشاگری به نام DCS، به احتمال زیاد گزینه‌های رنگی دیگری از جمله خاکستری با پشتی شیشه‌ای و بنفش با پشتی چرمی نیز وجود خواهد داشت.

درباره تاریخ رونمایی هنوز چیزی رسما اعلام نشده اما بر اساس شایعات، تاریخ احتمالی معرفی ۲۷ فوریه خواهد بود. این زمان‌بندی با جدول زمانی انتشار معمول این شرکت مطابقت دارد و از این رو احتمال صحت داشتن آن بالا است.

گفته می‌شود که هواوی پاکت S2 به چیپست قدرتمند Kirin 9000 5G مجهز شده و از دوربین اصلی ارتقا یافته و صفحه نمایش بزرگ‌تر در مقایسه با Pocket S برخوردار خواهد بود. شایعه شده است که این گوشی با لوازم جانبی هیجان‌انگیزی مانند قاب به بازار عرضه خواهد شد.

به یاد داشته باشید که تمام این اطلاعات در حد شایعه هستند و مشخصات اصلی ممکن است که متفاوت باشد. با این حال، این مشخصات تصویری از یک گوشی تاشو شیک، مدرن و کارآمد را ترسیم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای گوشی تاشو هواوی Pocket S2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.