رندر‌های گوشی آنر ۲۰۰ لایت منتشر شد [+تاریخ عرضه و مشخصات]

Honor 200 Lite 1068x707 1 1

به تازگی گوشی آنر ۲۰۰ لایت بر روی پلتفرم گواهی NBTC تایلند دیده شده، این یعنی خبرهای خوبی در راه است و گوشی جدید به زودی رونمایی خواهد شد.اطلاعات جدید حاکی از آن است که آنر، کاملا خود را برای عرضه گوشی جدیدش در ۲۵ آوریل در فرانسه آماده کرده است. اکنون میکروسایت رسمی آنر که در وب سایت Honor France نیز موجود است، طراحی و رنگبندی این دستگاه را فاش کرده.


بیشتر بخوانید:


رندر‌های گوشی آنر ۲۰۰ لایت

در رندر‌های منتشر شده، گوشی آنر ۲۰۰ لایت با صفحه نمایشی تخت و بریدگی بیضی شکلی دیده شده که نشان می‌دهد این دستگاه از سیستم دوربین سلفی دوگانه پشتیبانی می‌کند؛ احتمالا پنل پشتی دستگاه نیز مجهز به دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و فلاش LED خواهد بود. به نظر می‌رسد گوشی آینده این شرکت تمام خصوصیات برای ورود به لیست بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۴  را دارد.

۲۰۰ Lite در سه رنگ مانند Midnight Black، Cyan Lake، و بافت پر ستاره آبی در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود ضخامت آن ۶.۷۸ میلی متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است.

Honor 200 Lite

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند آنر ۲۰۰ لایت دارای یک شاسی پلی کربنات با لبه‌های‌ صاف بوده و در قسمت چپ آن یک اسلات سیم‌ کارت تعبیه شده است. سمت راست آن نیز دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور قرار گرفته که با اسکنر اثر انگشت در یک فضا قرار دارند.

مشخصات Honor X50i Plus

شایعات حاکی از آن است که Honor 200 Lite شباهت‌هایی به Honor X50i+ که صرفا برای بازار چین طراحی شده، دارد. این مدل X50i+ دارای صفحه نمایش AMOLED FHD+ با سایز ۶.۷ اینچ و نرخ تازه‌سازی ۹۰Hz، چیپست Dimensity 6080، ۱۲ گیگابایت حافظه RAM، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت / ۵۱۲ گیگابایت، باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپرساعت، سیستم عامل اندروید ۱۳ بر پایه MagicOS 7.2، دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت کناری است.

Honor X50i Plus

جالب اینجاست که X50i+ دارای یک برش بیضی شکل با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. تمامی این ویژگی‌هایی که با هم مرور کردیم به نظر می‌رسد گوشی مذکور را در دسته‌بندی بهترین گوشی های آنر ۲۰۲۴ قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آنر ۲۰۰ لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.