رندرهای گلکسی A15 5G سامسونگ همگی لو رفتند! آپدیت ۲۱ نوامبر

همانطور که قبلا به گوش رسیده بود؛ انگار سامسونگ قصد دارد تا گلکسی آ ۱۵ خودش را در ۲ مدل متفاوت راهی بازار کند و این سری تفاوت میان این ۲ تنها در میزان حافظه نیست و قرار است گلکسی A15 5G در کنار A15 4G به بازار بیاید. رندرها و تصاویری که امروزه از گلکسی A15 نشان داده می‌شوند، به رنگ آبی تیره هستند. اگر تصور می‌کنید که سامسونگ این کهکشانی جدید را قرار است فقط در همین رنگ به پیش چشم شما بیاورد؛ اشتباه می‌کنید، زیرا خبر رنگ‌های زرد و مشکی خیلی پیش‌تر لو رفته است. در ادامه بهتر است تا بیش‌تر به مشخصات گلکسی آ ۱۵ سامسونگ با پشتیبانی از اینترنت ۵G بپردازیم.

مشخصات گوشی گلکسی A15 5G سامسونگ

هنوز اطلاعات خیلی زیادی از گوشی آ ۱۵ ۵G به دست هیچکس نرسیده؛ اما حال که ۱۰ روز آخر نوامبر به سر می‌بریم تقریبا می‌دانیم که نوع تراشه یا اندازه صفحه نمایش چقدر است.

اطلاعات صفحه نمایش گلکسی Samsung A15 5G

ابعاد صفحه نمایش ۶.۵ اینچ
رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل
نرخ نوسازی ۹۰ هرتز

A 15 5G

اینطور که به نظر می‌رسد، اندازه صفحه نمایش گوشی گلکسی A15 5G سامسونگ ۶.۵ اینچ است و نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. همچنین کیفیت نمایش محتوا هم به دلیل رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به اندازه کافی بالا هست و می‌تواند پاسخگوی نمایش محتواهای تصویری متفاوت باشد.

اطلاعات سخت افزاری A15 5G سامسونگ

  • تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰+ مدیاتک

طبق اخبار به گوش رسیده، سامسونگ برای گوشی فایو جی جدید سری A خود در میان گوشی‌های کهکشانی‌اش از تراشه Dimensity 6100+ مدیاتک به عنوان قلب تپنده این محصول استفاده کرده تا گلکسی Samsung A15 5G مدت‌ها بتواند زنده بماند.

ظرفیت و حافظه Samsung Galaxy A15 5G

  • حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی

هنوز در ارتباط با میزان رم اطلاعات خاصی به دست ما نرسیده؛ اما این را می‌دانیم که وجود حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت قطعی است. همچنین اخباری هم در ارتباط با قابلیت ارتقا حافظه شنیده می‌شود که در ارتباط با این موضوع می‌توانیم به این اصل استناد کنیم که گوشی گلکسی آ ۱۵ سامسونگ با پشتیبانی از اینترنت ۵G به احتمال خیلی بالا به اسلات رم مجهز شده است.

شما می‌توانید انواع مدل و اطلاعات گوشی‌های سامسونگ را در این صفحه از تکنولایف ببینید و برای خرید اقدام کنید: قیمت گوشی سامسونگ

دوربین گلکسی A15 5G سامسونگ

A 15 SAMSUNG 5G

دوربین های پنل پشتی به صورت زیر خواهند بود:

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با لنز عریض (Wide)
دوربین دوم ۵ مگاپیکسل با لنز اولتراواید (Ultrawide) یا همان فوق عریض
دوربین سوم ۲ مگاپیکسل با حسگر عمق سنج (Depth)

دوربین سلفی در گوشی گلکسی A15 5G سامسونگ کیفیتی برابر با ۱۳ مگاپیکسل دارد.

باتری سامسونگ A15 5G

گفته می‌شود که گلکسی A15 5G به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. طبق گذشته سامسونگ تغییری در توان شارژر ایجاد نکرده و گلکسی آ۱۵ فایو جی هم از شارژر سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی گلکسی A15 5G سامسونگ

مطابق با جدول زمانی انتشار سامسونگ تا هفته‌های آتی شاهد رونمایی رسمی از گوشی گلکسی A15 5G سامسونگ توسط کمپانی خواهیم بود و احتمالا قیمت آن ۱۴۹ دلار آمریکا باشد.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.