رندرهای گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ منتشر شد؛ طراحی آشنا و تغییرات جزئی!

Samsung Galaxy Z Flip 6 Design 01

پس از پخش تصاویر گکسی زد فولد ۶ حالا رندرهای گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شده است. ظاهرا سامسونگ در این نسل از تاشوهای خود تغییرات چندانی را اعمال نکرده است.

اگر به یاد داشته باشید دیروز شاهد انتشار رندرها و تصاویر گوشی Samsung Galaxy Z Fold 6 بودیم و امروز نیز رندرهای گوشی تاشو دیگر این شرکت یعنی Galaxy Z Flip 6 منتشر شده است.

این تصاویر توسط افشاگری به نام Steve Hemmerstoffer (معروف به Onleaks) به اشتراک گذاشته شده و یک ذهنیت کلی از آنچه که سامسونگ برای طرفداران محصولات تاشو سری فلیپ خود تدارک دیده، در اختیار کاربران قرار داده است. انتظار می‌رود که نسل ششم تاشوهای سامسونگ در جریان رویداد Galaxy Unpacked در نیمه دوم سال جاری معرفی شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای گلکسی زد فلیپ ۶

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید گلکسی Z Flip 6 تقریبا همان طراحی آشنا از نسل قبلی خود را به قرض گرفته است. قاب این گوشی کاملا صاف است و روی لولای پنل پشتی نام برند سامسونگ به چشم می‌خورد.

در لبه سمت راست، کلیدهای تنظیم صدا و یک دکمه پاور که به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می‌کند، قرار گرفته و در لبه سمت چپ یک درگاه سیم‌کارت تعبیه شده است. در هر دو طرف چهار باند آنتن نیز دیده می‌شود.

در لبه‌های بالا و پایین دو بریدگی میکروفون وجود خواهد داشت که در لبه بالایی این میکروفون با یک پورت USB-C و یک مشبک بلندگو همراهی می‌شود. از نظر اندازه و سایز، ابعاد این گوشی ۱۶۵.۰ در ۷۱.۷ در ۷.۴ میلی‌متر گزارش شده و در طول و عرض نیز یکسری تغییرات اعمال شده است. برای مثال ضخامت از ۶.۹ میلی‌متر به ۷.۴ میلی‌متر افزایش یافته که نشان دهنده به کارگیری باتری بزرگ‌تر است. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی تاشو سامسونگ از صفحه نمایش اصلی ۶.۷ اینچی با سوراخ پانچ مرکزی و نسبت تصویر بیشتر برخودار خواهد بود.

در پنل پشتی همه چیز مشابه نسل قبلی به نظر می‌رسد. سنسورهای دوربین دوگانه و یک واحد فلاش LED موقعیت خود در گوشه بالایی سمت چپ را حفظ کرده‌اند. صفحه نمایش خارجی با اندازه ۳.۴ اینچی نیز مانند نسل قبل به شکل آیکون پوشه است. رندرها فقط رنگ‌های سبز نعنایی و بنفش Samsung Galaxy Z Flip 6 را به تصویر کشیده‌اند، اما مسلما گزینه‌های رنگی بیشتری وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.