رندرهای جدید گلکسی زد فولد ۵ از طراحی مشابه نسل قبلی خبر می‌دهند

ظاهرا سامسونگ قصد دارد گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ را زودتر از انتظار راهی بازار کند. اگرچه هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی جذاب فاش نشده، ولی حالا به لطف انتشار رندرهای جدید این گوشی، می‌توانیم با اطمینان زیادی به ویژگی‌های ظاهری آن بپردازیم.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

۷,۰۷۹,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

۸,۹۲۵,۰۰۰

تومان

همانطور که می‌توانید ببینید، این گوشی در نگاه اول تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد و احتمالا بسیاری از کاربران متوجه جدیدتر بودن این گوشی نسبت به زد فولد ۴ نمی‌شوند. اما اگر کمی دقت کنید، می‌توانید ببینید که حالا فلش LED به جای قرارگیری در بخش پایینی ماژول دوربین، در سمت راست دوربین فوقانی تعبیه شده است. اگر طراحی عملا با تغییر خاصی روبرو نشده، ولی ظاهرا سامسونگ توجه زیادی به مکانیسم لولا نشان داده و گلکسی زد فولد ۵ در این زمینه حرف بیشتری برای گفتن دارد.

بر اساس شایعات منتشر شده، این لولای جدید فاصله‌ی بین نمایشگر در حالت بسته شده را کاهش می‌دهد و از سوی دیگر شدت چین‌خوردگی نمایشگر را هم کمتر می‌کند. بنا به اندازه‌ی منتشر شده از بدنه، ضخامت این گوشی اندکی کاهش یافته که این کاهش ضخامت به لطف استفاده از لولای جدید امکان‌پذیر شده است.

گلکسی زد فولد 5

اندازه‌ی نمایشگر اصلی این گوشی به ۷.۶ اینچ می‌رسد و در بخش بیرونی هم نمایشگر ۶.۲ اینچی تعبیه شده است. بنابراین اندازه‌ی نمایشگرها تفاوتی با زد فولد ۴ ندارد ولی قرار است با حاشیه‌های نمایشگر باریک‌تری روبرو شویم. در برخی شایعات آمده که سامسونگ قصد دارد حوالی تیر یا مرداد ماه، از گلکسی زد فولد ۵ در کنار زد فلیپ ۵ رونمایی کند.

در این میان باید به مشخصات گلکسی زد فولد ۴ اشاره کنیم که در بازار ایران هم به فروش می‌رسد. همانطور که گفتیم این گوشی از نظر اندازه‌ی نمایشگر تفاوتی با نسل بعدی خود ندارد. سامسونگ برای این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده کرده و در ماژول دوربین شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی قرار گرفته در نمایشگر بیرونی از سنسور ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در نمایشگر داخلی دوربین سلفی زیر نمایشگر ۴ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته است. باتری این گوشی ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold4 دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

منبع: GSMArena

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.