رندرهای آیفون ۱۶ پرو فاش شد؛ بلندتر، ضخیم‌تر و عریض‌تر

رندرهای آیفون ۱۶ پرو فاش شد و اخبار تازه نشان می‌دهند که این گوشی با امکانات جذاب و تغییرات مهمی رونمایی خواهد شد. این گوشی اپل با طراحی شیک و دکمه‌های جدید، تغییراتی جذاب در ابعاد و دوربین دارد.

بر اساس گزارش‌های جمع‌اوری شده، دکمه‌های جدید به نام “Capture Button” و نسخه‌ی بهبود یافته‌ی دکمه “Action Button” در این گوشی قرار گرفته‌اند. دکمه Capture Button برای تسلط بیشتر کاربر زیر دکمه روشن/خاموش طراحی شده؛ همچنین Action Button نیز سایز بزرگتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد.

بیشتر بخوانید: احتمالا آیفون تاشو اپل زودتر از انتظار رونمایی شود

رندرهای آیفون ۱۶ پرو

طبق گزارش‌ها، آیفون ۱۶ پرو در ابعادی به اندازه ۱۴۹.۶×۷۱.۴×۸.۴ میلی‌متر ارائه خواهد شد که نسبت به آیفون ۱۵ پرو کمی بزرگتر است. انتظار می‌رود که فضای نمایش صفحه از ۶.۱ اینچ به ۶.۳ اینچ افزایش یابد؛ به این‌ترتیب این گوشی کمی بلندتر، عریض‌تر و ضخیم‌تر از مدل آیفون ۱۵ پرو  خواهد بود.

رندرهای آیفون 16 پرو فاش شد؛ بلندتر، زخیم‌تر و عریض‌تر

رندرهای آیفون 16 پرو فاش شد؛ بلندتر، زخیم‌تر و عریض‌تر

آخرین طراحی‌ها با شایعه‌ها سخت‌افزاری و گزارش‌های مرتبط با این دستگاه همخوانی دارند  به طوریکه رندرهای آیفون ۱۶ پرو نشان می‌دهند که این گوشی از زبان طراحی مشابه با مدل‌های قبلی (البته با تغییرات جزئی) استفاده خواهد کرد.

در مورد ارتقاء‌ها، انتظار می‌رود که iPhone 16 Pro دکمه جدید دوم خود را در دو سال گذشته معرفی کند. دکمه گزارش‌شده به نام “Capture” در پایین سمت راست iPhone 16 Pro قرار دارد. این دکمه می‌تواند دسترسی آسان‌تری به کنترل‌های دوربین فراهم کند و دکمه عمل را برای وظایف دیگری آزاد کند. انتظار می‌رود که این دکمه به مراتب بیشتر از یک دکمه ساده عکاسی باشد.

رندرهای آیفون 16 پرو فاش شد؛ بلندتر، زخیم‌تر و عریض‌تر

رندرهای آیفون 16 پرو فاش شد؛ بلندتر، زخیم‌تر و عریض‌تر

دوربین‌ها نیز احتمالا به ضبط ویدئوی فضایی ۴K مجهز می‌شوند که نسبت به محدودیت رزولوشن فعلی ۱۰۸۰p در iPhone 15 Pro جالب توجه است.

تغییرات دیگری که در سخت‌افزار جدید مورد انتظار است، شامل سرعت بالاتر وای‌فای، ارتقاء ۵G و افزایش عملکرد معمولی از تراشه‌های اپل می‌شود. با توجه به تمرکز اپل بر هوش مصنوعی، انتظار می‌رود امسال، تغییرات چشمگیری در این زمینه داشته باشد

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی رندرهای آیفون ۱۶ پرو چه بود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

منبع: ۹to5mac

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.