رمدی: فرنچایز Alan Wake به رشد و گسترش خود ادامه خواهد داد

کنترل و الن ویک آینده استودیو رمدی را شکل می‌دهند

رمدی: فرنچایز Alan Wake به رشد و گسترش خود ادامه خواهد داد

استودیو رمدی (Remedy Entertainment) به تازگی اعلام کرد که بازی Alan Wake 2 به فروش ۱.۳ میلیون نسخه‌ای در سرتاسر جهان رسیده تا آمار قابل‌توجهی برای سم لیک و همکارانش ثبت کند. گرچه باتوجه به هزینه‌های گزاف توسعه و بازاریابی، این بازی ترسناک موفق و تحسین‌شده همچنان سودآوری عجیب و غریبی برای رمدی به همراه نداشته است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Alan Wake 2 | ترکیب بی‌ نقص از ترس و بقاجاه‌طلبانه‌ترین پروژه رمدی
بررسی بازی Alan Wake 2 | ترکیب بی‌ نقص از ترس و بقابررسی بازی Alan Wake 2 | ترکیب بی‌ نقص از ترس و بقا

در واقع بودجه الن ویک ۲ – با در نظر گرفتن مارکتینگ و تبلیغات گسترده – چیزی حدود ۷۰ میلیون یورو بوده و تخمین کلی نشان می‌دهد تاکنون مبلغی معادل ۹۰ میلیون یورو فروش داشته است. با تمام این اصاف، رمدی از حالا به آینده فرنچایزهای مهم خود فکر می‌کند.

در زمان اعلام آمار فروش Alan Wake 2، مدیرعامل رمدی اینترتینمنت یعنی ترو ویرتالا عنوان کرد که استودیو قصد دارد دو فرنچایز «کنترل» و «الن ویک» را رشد و گسترش دهد، چراکه هردوی آن‌ها «بخشی کلیدی از آینده رمدی» هستند.

Alan Wake و بازی‌های رمدیAlan Wake و بازی‌های رمدی

ویرتالا همچنین فاش کرد عملکرد تجاری و فنی عالی الن ویک ۲ موجب شده دیگر پروژه‌های استودیو از جمله کنترل ۲ و ریمیک مکس پین روند توسعه بهتری داشته باشند.

ما دو فرنچایز مهم داریم که اکنون سر و شکل مناسبی به خود گرفته‌اند: الن ویک و کنترل. این دو از طریق جهان متصل رمدی (Remedy Connected Universe) به هم ارتباط دارند و رشد و گسترش آن‌ها یک بخش کلیدی از آینده ما خواهد بود.

بازی Alan Wake 2‌ قرار است طی سال جاری میلادی دو بسته الحاقی پولی دریافت کند که Night Springs و The Lake House نام دارند. همچنین رمدی چندی پیش اعلام کرده بود که بازی Control مجموعا ۴ میلیون نسخه فروش داشته است.

در نقد ویجیاتو از آلن ویک ۲ با نمره ۱۰۰ از ۱۰۰ می‌خوانیم:

الن ویک ۲ دقیقا همان پروژه جاه‌طلبانه‌ایست که سم لیک آرزویش را داشت. یک ترکیب بی‌نقص از «وحشت روان‌شناختی» و «ترس و بقا» که به زیبایی جهان مشترک رمدی یا RCU را پیش می‌برد و طرفداران الن ویک را پس از ۱۳ سال به وجد می‌آورد. الن ویک ۲ بازی ساده‌ای نیست که به زودی فراموش شود، بلکه بازی‌های پس از خودش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا سال‌ها کنج ذهنمان باقی می‌ماند.


مطلب پیشنهادی:راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2الن ویک ۲ از آنچه فکر می‌کردیم بیشتر معما دارد!
راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2


کامل‌ترین داستان سری مکس پین

بازی Helldivers 2 رکورد ۳۳۰ هزار بازیکن همزمان را در استیم ثبت کرد - ویجیاتوبازی Helldivers 2 رکورد ۳۳۰ هزار بازیکن همزمان را در استیم ثبت کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.