رضا پیشرو میم معروف «مشکل داری» را به مزایده گذاشت

رضا پیشرو، رپر مشهور ایرانی، تصمیم به فروش NFT میم معروف «مشکل داری» خودش گرفته است که به یکی از معروف ترین میم‌ های ایرانی شبکه های اجتماعی بدل شد و تاکنون مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

رضا پیشرو چند روز قبل در استوری اینستاگرامش اعلام کرد NFT میم «مشکل داری» را به مزایده گذاشته است. این مزایده از قیمت ۱۵۰ میلیون تومان شروع می شود. قیمتی که رضا پیشرو برای NFT میم معروف خودش پیشنهاد داده تنها ۱/۱ اتریوم معادل ۲۵۰۰ دلار ارزش دارد و همین امر باعث تعجب برخی کاربران شده که قیمت گذاری رضا پیشرو را بسیار پایین دانسته اند.

در حقیقت بعضی کاربران معتقدند رضا پیشرو حتی با یک استوری تبلیغاتی می توانست بیشتر از  ۱۵۰ میلیلون تومان درآمد داشته باشد. و حالا با وجود میمی که به جرأت معروف ترین میم یک سال اخیر یک کشور بوده، اگر هر جای دیگر بود کمتر از ۱۰ هزار دلار آن را می فروختند.

میم رضا پیشرو

این میم در حقیقت بخشی از یکی از لایوهای کانال یوتیوب رضا پیشرو بود که این رپر مشهور در آن با عصبانیت از پاسخ‌ های بی‌ ادبانه ی برخی کاربران گلایه کرده بود. این ویدئو به سرعت مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت و به میمی محبوب تبدیل شد که با آن طنزها و شوخی‌ های بسیاری در شبکه های اجتماعی ساخته شد. این میم تا حدی شهرت یافت که حتی یک بازی اندرویدی برای آن ساخته شده و در فروشگاه‌ های ایرانی منتشر شده است.

بیوگرافی رضا پیشرو

محمدرضا ناصری آزاد، متولد سال ۱۳۶۶ در تهران، که با نام هنری رضا پیشرو شناخته می‌شود، رپر، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و تهیه‌کننده موسیقی است.

او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۰ و با لقب «رضا ۳pac» آغاز کرد. پیشرو در تأسیس برخی گروه‌های موسیقی زیرزمینی مانند «صامت» نقش داشته‌است. او در سال ۱۳۹۶ به دنبال بازداشت و محکومیت به دلیل فعالیت هنری غیرمجاز از ایران خارج شد و فعالیت هنری خود را در استانبول ادامه داد.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.