رسمی: گوشی‌ های آیفون ۱۵ اپل دو هفته دیگر معرفی می‌شوند

اپل در روزهای آینده مراسم ویژه‌ای را برگزار خواهد کرد. در این رویداد، گوشی‌ های آیفون ۱۵ و اپل واچ سری ۹ معرفی خواهند شد و احتمال دارد که شاهد رونمایی از محصولات دیگری نیز باشیم.

شرکت اپل رویداد معرفی گوشی‌ های آیفون ۱۵ را در ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی اقیانوس آرام یا ساعت ۵ بعدازظهر در بریتانیا برگزار خواهد کرد.

کوپرتینویی‌ها قصد دارند در مجموع چهار مدل آیفون ۱۵ را در اندازه‌های مشابه با مدل‌های آیفون ۱۴ عرضه کنند که شامل دو آیفون ۶.۱ اینچی و دو آیفون ۶.۷ اینچی می‌شود. یکی از آیفون‌های ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۵ استاندارد خواهد بود و از آن طرف، یکی از مدل‌های ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۵ پلاس خواهد بود. سایر آیفون‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی مدل‌های پیشرفته‌تر و گران‌تر «Pro» خواهند بود و احتمالا با قیمت بالاتری روانه بازار خواهند شد.

اپل تاکنون هیچ سرنخی در مورد آنچه قرار است در این مراسم اتفاق بیفتد، ارائه نکرده است. فقط تصویری از لوگوی اپل منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد از شن ساخته شده است. در این تصویر کلمه «Wonderlust» در زیر لوگوی شرکت به چشم می‌خورد که ماهیت این رویداد را توصیف می‌کند.

شرکت در اطلاعیه خود از محتوایی شبیه به رویدادهای قبلی استفاده کرده است. به عنوان مثال، شرکت رویداد سال گذشته را «Far Out» نامگذاری کرده بود و تصویری از ستارگان یه اشتراک گذاشته بود. حالا می‌دانید که تصویر مذکور به فناوری ارتباطات ماهواره‌ای آیفون ۱۴ مربوط می‌شد.

مشخصات گوشی‌‌های آیفون ۱۵

رسمی: گوشی‌ های آیفون 15 اپل دو هفته دیگر معرفی می‌شوند

تصویر امسال شامل رنگ‌هایی است که قرار است مدل‌های پرو آیفون ۱۵ را با آنها ببینم. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مدل‌ها در چهار رنگ آبی، مشکی، و خاکستری روشن‌ و تیره‌ روانه بازار خواهند شد.

فراتر از این رنگ‌ها، انتظار می‌رود که آیفون ۱۵ پرو و ​​مکس به یک تراشه جدید و سریع‌تر، یک دکمه اکشن جدید، طراحی کمی متفاوت با حاشیه‌های کوچک‌تر، قاب تیتانیومی و عمر باتری بهتر مجهز شوند. همچنین شایعه شده است که آیفون ۱۵ پرو مکس دارای یک دوربین پریسکوپ جدید است که امکان زوم بیشتر را بدون اضافه‌کردن حجم اضافی به لنز فراهم می‌کند.

شایعات حاکی از آن است که نسخه‌های غیرپروی آیفون ۱۵ تا حد زیادی با آیفون ۱۴ پرو موجود مطابقت خواهند داشت. البته لازم به ذکر است که همه گوشی‌های جدید دارای پورت USB-C خواهند بود. این دستگاه‌ها از تراشه سریعتر A16 Bionic، جزیره پویا در بالای صفحه‌نمایش و دوربین بهبودیافته بهره می‌برند.

این رویداد به صورت زنده از Apple Park پخش خواهد شد. از زمان همه‌گیری، اپل برگزاری رویدادهای زنده روی صحنه را کنار گذاشته و به جای آن فیلم‌های کوتاهی تولید می‌کند که به‌صورت زنده پخش و در پردیس Apple Park به نمایش گذاشته می‌شوند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.